Jag tror att Snape
Forum > Harry Potter > Jag tror att Snape
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sofieperverto
Elev |
Håller med expelliarmus och Pandan, böskerna är facit och filmerna inte fakta!
- HP4L gänget - 9 okt, 2011 21:12 |
|
Severus10
Elev |
facit är alla svar.
Boken och filmen inehåller inte svar. 9 okt, 2011 21:18 |
|
accioron
Elev |
Boken är ju det rätta, jo. Så boken är facit.
9 okt, 2011 21:27 |
|
Severus10
Elev |
Men filmen är bättre.
9 okt, 2011 21:56 |
|
accioron
Elev |
^ Men det handlar ju om åsikter. Att boken är ''facit'' är objektivt. Det är fakta. Att du gillar filmen bättre är någonting subjektivt, en åsikt.
9 okt, 2011 21:58 |
|
Severus10
Elev |
Åsikt är det inte.
det är sanningen bara så du vet. 10 okt, 2011 05:55 |
|
expelliarmus
Elev |
10 okt, 2011 09:43 |
|
accioron
Elev |
Fine om du bara vill provocera, men kom igen nu. Du skapar en tråd där du diskuterar någonting, men du vet mycket väl att åsikter och fakta är olika saker och att det du tycker inte nödvändigtvis är fakta. expelliarmus ![]() Tror att det dog ut för rätt länge sen... 10 okt, 2011 15:48 |
|
Severus10
Elev |
Fakta är att filmen är bättre.
10 okt, 2011 16:16 |
|
accioron
Elev |
Jag tänker inte ens fortsätta ''diskutera'', sigh.
10 okt, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen