Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tror att Snape

Forum > Harry Potter > Jag tror att Snape

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
sofieperverto
Elev

Avatar


Håller med expelliarmus och Pandan, böskerna är facit och filmerna inte fakta!

- HP4L gänget -

9 okt, 2011 21:12

Severus10
Elev

Avatar


facit är alla svar.

Boken och filmen inehåller inte svar.

9 okt, 2011 21:18

accioron
Elev

Avatar


Boken är ju det rätta, jo. Så boken är facit.

9 okt, 2011 21:27

Severus10
Elev

Avatar


Men filmen är bättre.

9 okt, 2011 21:56

accioron
Elev

Avatar

+1


^ Men det handlar ju om åsikter. Att boken är ''facit'' är objektivt. Det är fakta. Att du gillar filmen bättre är någonting subjektivt, en åsikt.

9 okt, 2011 21:58

Severus10
Elev

Avatar


Åsikt är det inte.
det är sanningen bara så du vet.

10 okt, 2011 05:55

expelliarmus
Elev

Avatar


Alltså kom igen... Leder den här diskussionen någonstans över huvudtaget?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

10 okt, 2011 09:43

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
Åsikt är det inte.
det är sanningen bara så du vet.


Fine om du bara vill provocera, men kom igen nu. Du skapar en tråd där du diskuterar någonting, men du vet mycket väl att åsikter och fakta är olika saker och att det du tycker inte nödvändigtvis är fakta.

expelliarmus
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lq68ulg0rt1qgvw9q.gif
Tror att det dog ut för rätt länge sen...

10 okt, 2011 15:48

Severus10
Elev

Avatar


Fakta är att filmen är bättre.

10 okt, 2011 16:16

accioron
Elev

Avatar


Jag tänker inte ens fortsätta ''diskutera'', sigh.

10 okt, 2011 16:17

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Jag tror att Snape

Du får inte svara på den här tråden.