5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Well ingen vet och ingen vet... Lite random fakta om mig som jag tror att mugglisarna inte känner till vore mer korrekt.
1. Jag avskyr kött, AVSKYR. Jag kan tvinga i mig malet kött i små mängder tillsammans med 10 gånger så mycket kolhydrater. (I'm serious) Jag får kväljningar om jag märker att det är en köttbit i min mun. Kamoflage är alltså en lösning. 2. Jag passade inte in i världen tills jag kom till en estet skola. I'm finally accepted. 3. Jag har gluggar på båda sidorna om framtänderna och har haft detta i snart 2 år. Allt för att tandläkarna misslyckades. -.- 4. När folk skriver fula förkortningar som "Gmn" så roar jag mig alltid med att läsa förkortningarna som ord. e___e 5. Jag har en massa besvär med min kropp, dåliga knän, för lite vita blodkroppar, mycket magsyra som fräter i min hals så att halsen är det första som gör ont... OSV Ja extremt intressant, right? 22 maj, 2012 00:05 |
|
reckless
Elev |
Säger som DeathDownAlex; "Well ingen vet och ingen vet... Lite random fakta om mig som jag tror att mugglisarna inte känner till vore mer korrekt"
1. Jag har varit gravid två gånger 2. Jag är otroligt lättskrämd och mörkrädd, så hatar att sova ensam/vara ensam på kvällar/nätter öht 3. Jag är bisexuell 4. Jag bor med min mormor 5. Jag är världens största dramaqueen, tror att mitt liv är en tv-serie, Days Of Our Lives typ CharmBlood26477 @ Pottermore 22 maj, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
1. När jag går rör jag aldrig på armarna. Ellen säger att det visar att jag har balans men jag vet inte.
2. Ibland bestämmer jag mig för att bryta rutinerna i mitt liv och bara sitta och lyssna på musik / dagdrömma.. Så jag sätter mig på en buss och åker några varv, en tunnelbana och åker fram och tillbaka eller så sätter jag mig bara på centraleln och bara är. 3. Jag har sovproblem. Tvångstankar också om låtar jag måste lyssna på innan jag kan somna. 4. Min franska är italiensk. Eller det säger iallafall min lärare. Att jag bryter på italienska när jag pratar franska alltså :] 5. Jag kan inte gäspa 22 maj, 2012 00:40 |
|
Mysan9
Elev |
1. Jag har blivit opererad
2. Jag samlade på frimärken när jag va liten 3. Jag tror inte på Gud 4. Lever i min egen värld 5. Jag hållde på att drunkna när jag var 5, min mamma räddade mig 22 maj, 2012 01:09 |
|
Borttagen
|
1. Jag har aldrig opererats eller varit inlagd på sjukhus, den enda gången jag var på sjukhuset var nog när jag föddes, eller när jag hälsade på släktingar som var inlagda.
2. Jag är extremt glad och lycklig när jag sover för lite. Sover jag mer än sju timmar så får jag migrän och gnäller hela dagen. 3. Samlar fortfarande på frimärken, har gjort det i snart tolv år. 4. Jag älskar den tyska flaggan, och kan aldrig beskriva mina känslor, när jag ser en. Jag blir bara så där glad och varm i hjärtat, typ. 5. Förtränger den psykiska smärtan med filmer, böcker, fangirling. Allt för att ignorera vissa saker som har hänt, tankarna, osv. 22 maj, 2012 01:18 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
1. Drömmer om att träffa och bli kompis (eventuellt) bli ihop med en asiatisk kille från typ Korea, Japan, Taiwan eller Thailan.
Resten är så otroligt privata och hemliga så de får fortsätta vara hemlisar
22 maj, 2012 19:24 |
|
baramin
Elev |
1. Jag har ofta konflikter med mig själv, vilket leder till att jag blir asarg på mig själv och ligger och tjurar på mig själv.
2. Jag är egentligen väldigt långt ifrån lättäcklad. 3. Jag örfilar mig själv när jag inte lyder mig själv oki. Orkar inget mer nu ok. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 maj, 2012 19:29 |
|
Kedjebrev
Elev |
1. Känner mig väldigt ensam (Gjorde det mer i höstas/vintras)
2. Ibland äter jag en bulle till frukost för det är det ända som går ner 3. Har en blogg som är hemlig för mina kompisar, vart så trött på en tjej som härmade mig med allt och ville skriva av mig lite. 4. Jag dagdrömmer ofta om en pojke som tycker om mig för den jag är och vars hår jag alltid får lukta på. 5. Har en kompis som jag så gärna vill vara mer med men hon vet inte om det. Velat det sen typ fyran. Fast det har blivit mer nu på högstadiet när jag fått bekräftelse av att hon verkar vara en otroligt fin och rar person.
http://Kaosregn.blogg.se
22 maj, 2012 19:34 |
|
Minidjuret
Elev |
1. Jag skulle gärna ha blått hår, och troligen kommer jag färga det så om typ ett år eller så
2. Jag pratar ofta med mig själv 3. Jag är rädd för min syster 4. Jag kan nästan alla för och efternamnen på alla medlemmarna i 1D och lyricarna till några av deras låtar...Trots att jag inte gillar dem 5. Jag samlar på "badges" ( )23 maj, 2012 12:03 |
|
Queen Boo
Elev |
1. jag vill ha gröna slingor i håret
2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag är jättecoolig älska mig plz 23 maj, 2012 12:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen