Favorit i Idol?
Forum > Off Topic > Favorit i Idol?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Eilonwy
Elev |
Olle och Molly. Orubbligt. Få träffar tonerna som de!! (allvarligt, hälften sjunger hur falskt som helst och många kan inte använda sina röster rätt )
Even the darkest night will end and the sun will rise 8 okt, 2011 17:29 |
|
ebbavladimir
Elev |
Moa berör verkligen
9 okt, 2011 01:04 |
|
JessieH
Elev |
Olle in my heart♥ men Molly är okså duktig
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 9 okt, 2011 01:21 |
|
Cyachi
Elev |
Hejar på Amanda P, sjukt duktig och snäll tjej som även råkar gå i min klass.
(stolt........... hehe) 9 okt, 2011 01:24 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Min favorit i Idol är Molly.
Men förut var det Oleg och Jafet innan dom åkte ut. Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
9 okt, 2011 09:52 |
|
Borttagen
|
Idol är uttjatat, "Idolerna" faller ändå i glömska.
Ingen speciell är bra i Idol, faktiskt. Tycker alla är väldigt tråkiga och det finns ingen speciell som jag gillar. Men om man vänder på frågan, vem som man tycker minst om i Idol, så var det nog den där Roshanna (stavning?*), men hon åkte ju ut så. 9 okt, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Moa och Olle, synd att hans stora hår är borta bara
15 okt, 2011 21:27 |
|
Tonkss
Elev |
15 okt, 2011 21:29 |
|
Amandan
Elev |
15 okt, 2011 21:42 |
|
hyperion
Elev |
Typ Molly och Amanda F. De enda som kan sjunga typ... Andra Amanda är också hyffsat duktig (synd att hon torterade sönder Decode i mina öron...)
![]()
15 okt, 2011 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen