Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

villket är det coolarste spöket

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Nick är coolast!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

9 okt, 2011 09:32

Borttagen

Avatar


Jag vet faktiskt inte Alla är coola!

9 okt, 2011 09:43

dr.severus snigelhorn
Elev

Avatar


Lätt.
Det är ju Tjocke Munkbrodern som är den coolaste spöken.

Jag är son till Proffesor Snigelhorn. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_l4jm6fwOHC1qbhtrto1_500.gif

9 okt, 2011 09:46

Borttagen

Avatar


Helt klart den gråa damen.
Hon är den coolaste eftersom hon är den enda spöket som verkligen är viktig.

9 okt, 2011 10:07

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Helt klart den gråa damen.
Hon är den coolaste eftersom hon är den enda spöket som verkligen är viktig.

Hur menar du med viktig? Peeves är väl t.ex viktig? Utan honom skulle dom inte bli kvitt Umbridge lika lätt

9 okt, 2011 10:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Helt klart den gråa damen.
Hon är den coolaste eftersom hon är den enda spöket som verkligen är viktig.

Hur menar du med viktig? Peeves är väl t.ex viktig? Utan honom skulle dom inte bli kvitt Umbridge lika lätt

Fast Peeves är ju inte en spöke. Han är en poltergiest.

9 okt, 2011 10:14

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Helt klart den gråa damen.
Hon är den coolaste eftersom hon är den enda spöket som verkligen är viktig.

Hur menar du med viktig? Peeves är väl t.ex viktig? Utan honom skulle dom inte bli kvitt Umbridge lika lätt

Fast Peeves är ju inte en spöke. Han är en poltergiest.

Det var som ett exempel.

9 okt, 2011 10:16

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Helt klart den gråa damen.
Hon är den coolaste eftersom hon är den enda spöket som verkligen är viktig.


Missnöjda Myrtle är också viktig. ^^)
Som i hemligheternas kammare och flammande bägaren när hon ''hjälper'' Harry med ägget.

9 okt, 2011 10:24

Borttagen

Avatar


Nick är en favorit. Älskar personligheten, men också skådespelaren.
Blodige Baronen tycker jag är intressant eftersom han har något att dölja, och folk respekterar honom och är nästan rädda för honom.
Så coolast är nog baronen

9 okt, 2011 10:28

Borttagen

Avatar


Dem jag gillar:
Nick
Baronen
Den grå Damen

Motivering:
Nick: Tja man ser honom mest helt enkelt, en trevlig karaktär som glider runt lite varstans. Ganska roligt när Ron retar honom också.
Baronen och den Grå damen: Dem har en historia tillsammans vilket gör dem mycket intressantare. Sedan att baronen är skrämmande/temperamentsfull(Ja han dödar ju kvinnan han älskar) ch den grå damen självisk gör att dem ökar tillskottet av karaktärer med stora brister, vilket jag gillar.

Men om jag måste välja en blir det nog Baronen eller Nick, därefter kan jag nog inte välja faktiskt.

Den tjocke munkbrodern har liksom Hufflepuff inte haft mycket tid i rampljuset vilket gör honom minst intressant, sedan så är Myrtle till stor del bara djävligt jobbig.

9 okt, 2011 10:36

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

Du får inte svara på den här tråden.