det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag hatar allt med honom. Men mest att han är så obrydd om andra människors liv, han saknar empati helt och hållet!! Och ja, näsan är väl inget att hurra över!
![]() ![]()
19 okt, 2011 16:31 |
|
felix felicis
Elev |
19 okt, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
håller med dig, vem bryr sig om hans näsa, man ser ju inte den i böckerna! 20 okt, 2011 14:49 |
|
Toonks
Elev |
håller med dig!
20 okt, 2011 14:51 |
|
jonathan monkey
Elev |
26 okt, 2011 17:07 |
|
Abby Granger
Elev |
Gå in på min blogg www.lollipopiiz.blogg.se 8 dec, 2011 20:16 |
|
mionee
Elev |
8 dec, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag håller med dig ^^ Liksom, vad skulle Harry Potter vara utan Voldemort ju. Och, jag tror faktiskt att han bryr sig mest om sig själv för han aldrig fick kärlek, eller nåt O.o 9 dec, 2011 08:24 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av Abby Granger: onödigt att skriva din blogg Det som är värst är att han vill döda alla som t.ex Harry Potter!! www.lollipopiiz.blogg.se
28 dec, 2011 16:13 |
|
Borttagen
|
Att han gjorde alla fel beslut som går att ta, rasismen och det kallblodiga mördandet.
28 dec, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen