Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tite
Elev |
Jag heter Humla vilket många tycker är väldigt fint. :3
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 9 okt, 2011 16:16 |
|
Borttagen
|
Gillar Lancelott ♥
9 okt, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Tom
9 okt, 2011 16:22 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Flicknamn:
Ellen, Lovisa, Olivia, Liv, Linn, Hedda, Joanne, Lily Pojknamn: Oskar, Kalle, Jonte (haha har ingen fantasi när det gäller killnamn xd) ![]()
9 okt, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
Kan nog komma på ett par namn jag gillar!
Luciana Rose Lexi Alexandra Josephine Cassandra Livia Daenerys Annie Alice (mitt eget namn, ahaha 8D men ogillar det samtidigt eftersom att jag tycker att Alice låter... mesigt, hade gärna velat ha ett annat namn som låter lite coolare) Angela Lynn Jamie Gustav (som även min bror heter) Edward 9 okt, 2011 16:31 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av tite: Jag heter Humla vilket många tycker är väldigt fint. :3 Jag är en av dem många! Jag känner en tjej som heter Hallon och en kille som heter Myra... Gulliga namn♥ Jaha. 9 okt, 2011 19:28 |
|
sten
Elev |
Jag tycker mest om pojknamn.
Albion, Astile, Astor, Aston, Caspian, Frode, Florian, Froste, Frodo, Elwig, Elion, Elian, Elijah, Elmo, Elton, Elvin, Frej, Julian, Julius, Maximilian, Kieran, Konrad, Kilian, Milian, Neville, Noah, Oliver, Selwin, Tyko, Truls, Valentin, Willon och Wilton är allra finast. 9 okt, 2011 19:58 |
|
tite
Elev |
HAHA LOL min första bästis hette Frode, vi bor bredvid varann på en liten ö xD
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 10 okt, 2011 07:44 |
|
soratanaka
Elev |
Luka.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 okt, 2011 10:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG HAR JU HELT GLÖMT BORT ATT SKRIVA IN NÅGRA NAMN SOM JAG ALLTID ÄLSKAT!
Hillevi Hedwig Hedda Helga Vanna Bonnie (har jag kanske nämnt redan?) ______________ Luke Eric Casper David (Med brittiskt/engelskt uttal) Perseus Lucius ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 okt, 2011 10:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen