Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fina namn-tråden

Forum > Off Topic > Fina namn-tråden

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
tite
Elev

Avatar


Jag heter Humla vilket många tycker är väldigt fint. :3

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

9 okt, 2011 16:16

Borttagen

Avatar


Gillar Lancelott

9 okt, 2011 16:17

Borttagen

Avatar


Tom

9 okt, 2011 16:22

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Flicknamn:
Ellen, Lovisa, Olivia, Liv, Linn, Hedda, Joanne, Lily

Pojknamn:
Oskar, Kalle, Jonte (haha har ingen fantasi när det gäller killnamn xd)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

9 okt, 2011 16:25

Borttagen

Avatar


Kan nog komma på ett par namn jag gillar!

Luciana
Rose
Lexi
Alexandra
Josephine
Cassandra
Livia
Daenerys
Annie
Alice (mitt eget namn, ahaha 8D men ogillar det samtidigt eftersom att jag tycker att Alice låter... mesigt, hade gärna velat ha ett annat namn som låter lite coolare)
Angela
Lynn
Jamie
Gustav (som även min bror heter)
Edward

9 okt, 2011 16:31

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av tite:
Jag heter Humla vilket många tycker är väldigt fint. :3

Jag är en av dem många! Jag känner en tjej som heter Hallon och en kille som heter Myra... Gulliga namn

Jaha.

9 okt, 2011 19:28

sten
Elev

Avatar


Jag tycker mest om pojknamn.
Albion, Astile, Astor, Aston, Caspian, Frode, Florian, Froste, Frodo, Elwig, Elion, Elian, Elijah, Elmo, Elton, Elvin, Frej, Julian, Julius, Maximilian, Kieran, Konrad, Kilian, Milian, Neville, Noah, Oliver, Selwin, Tyko, Truls, Valentin, Willon och Wilton är allra finast.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTppNxQnCV64N3mRBYe0ydnQhx58dUJem9bKurJZdV7g13EYmSTSOzR09Zcaw ... för jag glömde bort att vara rebell!

9 okt, 2011 19:58

tite
Elev

Avatar


HAHA LOL min första bästis hette Frode, vi bor bredvid varann på en liten ö xD

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

10 okt, 2011 07:44

soratanaka
Elev

Avatar


Luka.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

10 okt, 2011 10:29

Kintsugi
Prefekt

Avatar


JAG HAR JU HELT GLÖMT BORT ATT SKRIVA IN NÅGRA NAMN SOM JAG ALLTID ÄLSKAT!

Hillevi
Hedwig
Hedda
Helga
Vanna
Bonnie (har jag kanske nämnt redan?)
______________
Luke
Eric
Casper
David (Med brittiskt/engelskt uttal)
Perseus
Lucius

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 okt, 2011 10:32

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Off Topic > Fina namn-tråden

Du får inte svara på den här tråden.