Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Jag gillar gräggnougaten, daimen och den vanliga mjölkchokladen
Orkar inte länka några bilder! 3 okt, 2011 19:33 |
|
seamus
Elev |
3 okt, 2011 19:35 |
|
Dante
Lärare |
ninja: Tror jag bara har smakat den en gång, men tyckte inte den kom upp i samma nivå som Yoghurt Raspberry. Fast god var den ju absolut!
Katla: Jag var väl ungefär likadan förr, det vill säga att jag alltid åt de vanliga, till den dagen då syrran lät mig smaka på den ovan nämnda. Den påminde mig om någon sjukt god hallonglass jag ätit när jag var liten, haha. 3 okt, 2011 19:38 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Katla: Alltså, jag vågar mig inte på de där Marabou Sensation. Hela grejen med fyllning verkar så usch. Men man kanske kunde prova..? ![]()
3 okt, 2011 19:47 |
|
JessieH
Elev |
Nonstop, Caribbean och Polka. Och lite Daim men åt den för mycket förut så har tröttnat på den lite
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 3 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
DAIM! Älskar den !!! ♥ Sen är den vanliga mjölkchokladen supergod också!
3 okt, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
DAIM! Jag älskar daim marabou. Ibland smälter jag den och äter den med en macka.
3 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Marabouchoklad... :c
Mår lite illa av det. D: 3 okt, 2011 20:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 3 kl. 20:19
|
|
Borttagen
|
Den med sweichernöt(stavning ; ])
3 okt, 2011 20:16 |
|
ikka
Elev |
Mjölkchoklad, mint, daim eller polka. Fast den med luftbubblor är underbar också... Hm, jag har nästan lust att säga alla xD
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 okt, 2011 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen