Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
2 okt, 2011 16:32 |
|
Roretta
Elev |
Vad många som dricker te. Bleugh 3;
Berits hand touched fried chicken. /proud 2 okt, 2011 16:34 |
|
Elley
Elev |
2 okt, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte äta direkt när jag vaknar så, måste vänta någon timme eller två, får helt sjukt ont i magen och mår illa annars.
Om jag är jättehungrig så brukar jag äta lite fil eller något, så får jag i mig något och inte allt för ont i magen Har jag tid så väntar jag och äter sedan. Då blir det oftast något mellan dessa: - fil med bär och kanel eller - ett äpple eller annan frukt skivad och värmd i micron med kanel eller - På vintern orkar jag ibland koka upp lite havregrynsgröt^^ eller - 1-2 knäckemackor som de är eller med liite smör. Till frukosten dricker jag ett glas juice och om jag har tid en kopp kaffe! 2 okt, 2011 16:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Ja, antagligen. Hoppas du inte glömde frimärket. ;3
![]()
2 okt, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
jag brukar ta en liten baby yougurt. ni vet, dom som är bara typ 3x3 cm stora?
och om jag får tag på någon bagel i affären äter jag den ^^ 2 okt, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Käkar alltid frukost hemma, frukosten varierar. Det är mina frukostvanor.
2 okt, 2011 20:52 |
|
Dagan Silverhawk
Elev |
Ja frukosten är dagens viktigaste mål själv så brukar jag äta yoghurt,Kellogs k special fullkorn,puffat ris,solroskärnor,banan,rågkaka med ost och te.Ibland blir det havregryns gröt också allt beror på vad jag har hemma.
5 okt, 2011 06:25 |
|
Luna 1
Elev |
5 okt, 2011 06:27 |
|
Borttagen
|
GRÖT! ♥
5 okt, 2011 07:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen