Skriva en bok om Mugglis
Forum > Off Topic > Skriva en bok om Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av ikka: Skriv om elevhemmets egenskaper, hur det kommer sig att du passar in där, vad som är bäst med Ravenclaw osv. Jag kan gärna skriva om Ravenclaw^^ Vad ska en sån text innehålla btw? ![]()
27 sep, 2011 17:28 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av ikka: Skriv om elevhemmets egenskaper, hur det kommer sig att du passar in där, vad som är bäst med Ravenclaw osv. Jag kan gärna skriva om Ravenclaw^^ Vad ska en sån text innehålla btw? Alltså om Ravenclaw i allmänhet, inte så mycket om hur det är på mugglis? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
27 sep, 2011 17:29 |
|
childhoodlight
Elev |
27 sep, 2011 17:34 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av ikka: Det bestämmer du helt själv, kan vara både Mugglisrelaterat och inte Mugglisrelaterat Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av ikka: Skriv om elevhemmets egenskaper, hur det kommer sig att du passar in där, vad som är bäst med Ravenclaw osv. Jag kan gärna skriva om Ravenclaw^^ Vad ska en sån text innehålla btw? Alltså om Ravenclaw i allmänhet, inte så mycket om hur det är på mugglis? Gärna!! Säger samma till dig som till ikka, välj själv om det ska vara Mugglis eller ickeMugglisrelaterat. ^^ ![]()
27 sep, 2011 17:36 |
|
childhoodlight
Elev |
27 sep, 2011 17:36 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Ska redigera första inlägget eftersom jag fått den här frågan många gånger. Det finns ingen deadline ännu! När ska texten vara klar? : > ![]()
27 sep, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
det här är en sån sjukt bra idé att det är synd att man inte kan tumma två gånger!! o.o
den kommer föra oss samman ännu mer som en stor härlig familj! ♥ björnkram till er alla :'D 27 sep, 2011 17:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha, tack sötis! ♥ I hope it will!! Vi får se till att komma igång så att det verkligen blir av!det här är en sån sjukt bra idé att det är synd att man inte kan tumma två gånger!! o.o den kommer föra oss samman ännu mer som en stor härlig familj! ♥ björnkram till er alla :'D Nu till en fråga: Skulle någon person som är duktig på typ Photoshop, kunna tänka sig att designa omslaget? Jag har skissat lite men fattar noll av redigerings- och ritprogram på datorn, haha. Hjälp är alltså mycket välkommen!! ![]()
27 sep, 2011 17:41 |
|
liiiinneaa
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: haha, tack sötis! ♥ I hope it will!! Vi får se till att komma igång så att det verkligen blir av!det här är en sån sjukt bra idé att det är synd att man inte kan tumma två gånger!! o.o den kommer föra oss samman ännu mer som en stor härlig familj! ♥ björnkram till er alla :'D Nu till en fråga: Skulle någon person som är duktig på typ Photoshop, kunna tänka sig att designa omslaget? Jag har skissat lite men fattar noll av redigerings- och ritprogram på datorn, haha. Hjälp är alltså mycket välkommen!! Har själv sett att expelliarmus är väldigt duktiga på photoshop, finns såklart säkert många andra, men ett tips är att fråga henne om du inte hittar någon! 27 sep, 2011 17:48 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av liiiinneaa: Har faktiskt funderat på att fråga henne eftersom hon är så galet duktig :' Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: haha, tack sötis! ♥ I hope it will!! Vi får se till att komma igång så att det verkligen blir av!det här är en sån sjukt bra idé att det är synd att man inte kan tumma två gånger!! o.o den kommer föra oss samman ännu mer som en stor härlig familj! ♥ björnkram till er alla :'D Nu till en fråga: Skulle någon person som är duktig på typ Photoshop, kunna tänka sig att designa omslaget? Jag har skissat lite men fattar noll av redigerings- och ritprogram på datorn, haha. Hjälp är alltså mycket välkommen!! Har själv sett att expelliarmus är väldigt duktiga på photoshop, finns såklart säkert många andra, men ett tips är att fråga henne om du inte hittar någon! ![]()
27 sep, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen