vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
Forum > Harry Potter > vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag älskar alla böcker!
![]() ![]()
26 okt, 2011 17:26 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Jag är inte så förtjust i Halvblodsprinsen, varken på film eller bok, men jag älskar alla andra, fast Fenixorden är lite dryg på film, fast det kanske är för att jag har sett den så många gånger. De vises sten är min favorit bok, vet inte varför, men den är så grymt bra!♥Favorit filmen, av alla filmer jag sett till och med, är Dödsrelikerna del 2!
27 okt, 2011 18:39 |
|
Jix
Elev |
Jag tycker alltid att den här frågan är svår, för jag tycker om allihop!
Jag kan helt enkelt inte välja. "There's no need to call me sir, professor" 27 okt, 2011 19:11 |
|
Savi
Elev |
Tror jag gillar PoA eller OoP bäst när det kommer till böckerna, gillar inte GoF, varken film eller bok.
Bästa film vet ja inte
27 okt, 2011 19:12 |
|
Allison Lunettes
Elev |
Om jag måste välja någon skulle nog den som jag tycker minst om vara Fenixorden, både som film och som bok.
24 nov, 2011 21:29 |
|
Safrina
Elev |
Jag älskar alla böckerna men favoriten är Harry Potter och fenixorden. Filmerna blir jag alltid lite småsur på när jag ser allt de har hoppat över, men de äger ändå såklart!
24 nov, 2011 21:51 |
|
Solkatten
Elev |
Gillar femte boken minst -.- Umbridge ... usch, jävla kärring. Jag gillar självklart sjuan men den är så sorglig ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2011 22:11 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag ogillar ingen bok, men har lite svårt för att titta på GoF, fast det är nog för att jag tyckte att den var så läskig första gången jag såg den. Jag får lära mig tycka om den
25 nov, 2011 09:53 |
|
Borttagen
|
Filmen jag gillar minst är nog tvåan..
Men jag saknar ändå Dumbledore i ettan och tvåan, riktigt synd att han dog... Filmen jag gillar mest är nog deathly hallows part 2. Jag älskar den Boken/böckerna jag gillar mest är nog ettan och sjuan, och femman är nog den jag gillar minst. Mest för att jag stör mig på alla Harrys PMS utbrott. ^^ Sen är såklart alla böckerna fortfarande otroligt bra 25 nov, 2011 10:36 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen