Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ditt starkaste ämne?

Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


No!!! Ibland känner jag mig som Hermione när det bara är jag som räcker upp handen...

Jaha.

25 sep, 2011 20:40

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Betygen säger svenska, engelska, spanska, bild, fysik, teknik, historia, religionskunskap, samhällskunskap och hemkunskap... Själv säger jag nog svenska och bild.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

25 sep, 2011 20:56

sten
Elev

Avatar


Musik, svenska, engelska, bild. Fast jag har sämre omdömen än vad jag borde, det får jag faktiskt erkänna, för annars vägrar jag säga att jag är bra på något, hoho.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTppNxQnCV64N3mRBYe0ydnQhx58dUJem9bKurJZdV7g13EYmSTSOzR09Zcaw ... för jag glömde bort att vara rebell!

25 sep, 2011 21:18

Borttagen

Avatar


Svenska och engelska.

25 sep, 2011 22:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Starkaste ämnena upp till högstadiet: Matematik och Bild.
Starkaste ämnena i Gymnasiet: Maskinkunskap, Miljö & Säkerhet, Matematik, Organisation & Ledarskap samt brandsäkerhetskunskap (plus några till).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 sep, 2011 23:10

Borttagen

Avatar


Sexualkunskap (a)
tihi ♥

25 sep, 2011 23:11

JessieH
Elev

Avatar


Engelska och Matte ock kanske hemkunskap

For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183

26 sep, 2011 13:59

Borttagen

Avatar


Nu måste jag fråga efter månader av grubbling (överdriver, jag vet.)
Vad är NO och SO?

26 sep, 2011 18:12

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu måste jag fråga efter månader av grubbling (överdriver, jag vet.)
Vad är NO och SO?


NO är natur orienterade ämnen har jag för mig

26 sep, 2011 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu måste jag fråga efter månader av grubbling (överdriver, jag vet.)
Vad är NO och SO?


Samhällsorienterade ämnen = SO
Naturorienterade Ämnen = NO

26 sep, 2011 18:15

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?

Du får inte svara på den här tråden.