Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Blaire
Elev |
Hur kommer det sig att ni börjar snacka om hur många som går i er klass?
HAHA , lustig vändning det blev OwO Men i min klass är vi runt 21 st och hela årskursen är runt 114. Sen är vår skola shit lite. Så ni kan föreställa er hur det är när jag har lektioner.....
Heter Rainholly9 i pottermore
24 sep, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag är väldigt missnöjd. Asså, jag är nästkortast i klassen, jag är 156 cm, och jag fick stå på raden längst upp, där dom långa ska stå. Så alla långa i min klass står där som är över 170-180 eller mer och sen står jag där brevid dom. Det ser helt sjukt ut. Förstår inte hur fotografen tänkte. Första gången jag fick stå, har ALLTID suttit ner längst fram.
24 sep, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
det var fett wierd. för det första fick jag sitta på golvet och se ut som en mobbad kort människa fastklistrad mot en killes ben (akward momento forever) och sen när man skulle ta egna foton skulle man stå upp och posa o.o
25 sep, 2011 16:32 |
|
Unique
Elev |
Tog det i måndags tror jag ... så jag har inte sett det än, men antagligen blev jag inte bra. D:
│♥Unique♥│ ♥EXO♥
25 sep, 2011 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi fick också stå och posa, medans resten av klassen stog och tittade på. :sdet var fett wierd. för det första fick jag sitta på golvet och se ut som en mobbad kort människa fastklistrad mot en killes ben (akward momento forever) och sen när man skulle ta egna foton skulle man stå upp och posa o.o 25 sep, 2011 17:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi fick också stå och posa, medans resten av klassen stog och tittade på. :s det var fett wierd. för det första fick jag sitta på golvet och se ut som en mobbad kort människa fastklistrad mot en killes ben (akward momento forever) och sen när man skulle ta egna foton skulle man stå upp och posa o.o Förlåt, men asså GAHAHAHHAHA, vi fick sitta ner och le som vanligt xD ![]()
25 sep, 2011 18:00 |
|
Celebikai
Elev |
25 sep, 2011 18:15 |
|
Danzi
Elev |
Jag har faktiskt skolfoto imorgon! Ser fram emot det, tycker det är kul med skolfoto faktiskt, hihi. Funderar påatt locka håret, men det är bara det att jag suger på att göra det själv.. xD
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
25 sep, 2011 18:21 |
|
Ginnyy
Elev |
Skolfotot på måndag! Blää jag vet inte vad jag ska ha på mig, vill spegla min nördiga personlighet men. Jag veeeeeet iiiiinte!
28 sep, 2011 21:23 |
|
Enchanted
Elev |
Jag missade mitt skolfoto, jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för det
28 sep, 2011 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen