Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså ,om man tänker efter har hon en ganska cool roll men som person är hon ju faktigst ganska "hemsk" !
Men som HermioneGranger♥ och grodan-boll sa är Helena Bonham Carter en väldigt grym skådespelare,och hon passar verkligen för sin roll! 24 sep, 2011 22:35 |
|
Toonks
Elev |
Du har rätt!
27 sep, 2011 17:04 |
|
Borttagen
|
Blir så irriterat på Bellatrix, hon är ju genomond, nästan lika hemsk som Voldemort. Att hon är lite "kul" ser jag inte som en anledning att gilla henne, snarare att ogilla henne ännu mer.
Bara det hon gjorde mot Nevilles föräldrar är ju fruktansvärt. Tycker synd om "töntiga" Neville. 27 sep, 2011 18:38 |
|
Toonks
Elev |
Jag håller med dig!
30 sep, 2011 19:28 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
För hennes enorma personlighet.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 sep, 2011 19:32 |
|
Borttagen
|
Helen Bonham Carter gör Bellatrix rättvisa med bravur! En grym skådespelerska är perfekt för en cool karaktär!
1 okt, 2011 10:29 |
|
Losa
Elev |
Jag vet inte.
Förr gillade jag inte henne, för hon är ju det närmaste en kvinnlig Voldemort man kan komma. Men hon är ändå så sjukt cool, och ja, det är just därför skulle jag tro. Men, jag kommer föralltid ogilla henne för alla dem underbara karaktärer hon dödat och skadat. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 10:46 |
|
Borttagen
|
För att hon är AWESOME!
1 okt, 2011 12:20 |
|
Borttagen
|
'Cause she's crazy f*cking cool!
1 okt, 2011 13:48 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Toonks: Nu tycker jag faktist att Bella är häftig när man tänker på det! Hon dödade inte Nevilles föräldrar, hon var bara med och torterade dem så att de förlorade förståndet... Jag tycker Bellatrix är cool, men samtidigt hatar jag henne... och älskar henne?
1 okt, 2011 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen