Det värsta/bästa
Forum > Off Topic > Det värsta/bästa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
26 sep, 2011 21:44 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Enchanted: Värsta: Mitt hell of a berg med läxor Bästa: Komplimangerna jag fått i komplimang tråden ♥ Jag ångra mig. Det värsta idag var att behöva se School of rock i skolan -_- Jag hatar den filmen! Jag stör mig på Jack Black och hon som spelar rektorn som fan 26 sep, 2011 21:49 |
|
leumas vän
Elev |
Värsta, det är skola igen.
Bästa: Den här videon http://www.youtube.com/watch?v=b8ywaVy4Qlc&feature=related 26 sep, 2011 22:14 |
|
cannedcorn
Elev |
26 sep, 2011 22:15 |
|
Adina
Elev |
Bäst: har skrattat åt fullkomligt random saker med min klass hela dagen XD
Sämst: MÅSTE PLUGGA TILL FEM OLIKA PROV :) 27 sep, 2011 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen