Wordfeud
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Adda mig om ni vill, heter Ekkiis-
Har inte spelat så mycket än, så är väll inte värsta proffset, men aa. ---------------------------- Edit: Om ni lägger till mig på wordfeud, så skriv gärna här på mugglis till mig att det är ni, så jag har lite koll på vem det är som lägger till mig. ^^ 9 okt, 2011 11:19 |
|
liiiinneaa
Elev |
Gillar typ wordfeud o.O
liiiinneaa heter jag. (Okej jag började spela det idag, så jag är inte så bra...) 11 okt, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
har tröttnat på spelet
btw känner en som fick typ 5500 på ett randomeboard 11 okt, 2011 17:11 |
|
Ida S
Lärare |
Spela med mig!
Treuchess : ) "we live together, and harry does all the cooking." 11 okt, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Heter Ronja29 och spelar gärna, men räkna med att jag är sjuuukt trög på att svara
13 okt, 2011 21:51 |
|
expelliarmus
Elev |
Ibland får jag nästan lust att skaffa en smartphone bara för att få spela lite alfapet... How sick is that?
13 okt, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
Jag heter Ebbizzz. Spelar ibland eller ofta. Wordfeud är kul.
13 okt, 2011 22:51 |
|
mimmijoh
Elev |
adda mig! mitt användar är mimmijoh haha, men jag kan vara lite seg på att svara ibland
It is real for us 13 okt, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Vem vill spela wordfeud? Jag har ett alfapet här hemma som jag kan rota fram ifall någon skulle vilja ta sig hit och spela lite.
För att det är ett så bra exempel: Klasskompis nr1: Ja Wordfeud är när du typ slåss med ord, man samlar poäng och så. Såhär ser det ut. * Visar mig* Jag: Men vafan, det där är ju Alfapet på mobilen? Klasskompis nr2: Vad är Alfapet? Jag: ![]() Ungdomar (jämnåriga) säger jag bara. x' 13 okt, 2011 22:53 |
|
cannedcorn
Elev |
13 okt, 2011 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen