Älgskämt-tråden!
Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fuss
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Det var en gång två älgar som var ute och flög. Plötsligt kom en studsande tysk u-båt och landade i ett träd. -Den bor nog där, sa den ena älgen då. Det var en gång två älgar som var ute och flög. Den ena älgen började flyga snabbare och snabbare och tillslut hade den kommit förbi den andra älgen. -Vad snabbt du flyger. -Ja. HAHAHAHAH den sista!! :'3
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
19 sep, 2011 15:51 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
^ Ska egentligen vara tegelstenar, men det är ju en älgskämtstråd så fick ändra lite :c
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 19 sep, 2011 15:53 |
|
Celebikai
Elev |
Det var en gång 3 älgar som läste Harry Potter då sa den ena älgen; "Jag önskar att jag var en hippogriff"
![]()
19 sep, 2011 16:06 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
More, en gapskrattande galning får aldrig nog!
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 28 sep, 2011 21:02 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
28 sep, 2011 21:11 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Fuss: Skrivet av Cinnamonagouti: Det var en gång två älgar som var ute och flög. Plötsligt kom en studsande tysk u-båt och landade i ett träd. -Den bor nog där, sa den ena älgen då. Det var en gång två älgar som var ute och flög. Den ena älgen började flyga snabbare och snabbare och tillslut hade den kommit förbi den andra älgen. -Vad snabbt du flyger. -Ja. HAHAHAHAH den sista!! :'3 nä, den första! ;D hahah SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 28 sep, 2011 21:30 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av expelliarmus: - Det var en gång 2 älgar som satt i en frys, och då sa den ena älgen; Det är kallt här och då svarade den andra älgen; Ja, det är det! - En älg stod och tog sig ett bad. Då kom en annan älg förbi och frågade vad han höll på med. Jo, svarade han, det är älgjakt snart och då vill man ju vara ren. Hahahahahaha, skrattar asmkt för den sista!!!!!!!
30 sep, 2011 15:34 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det var en gång två älgar som var ute och flög, och så fortsatte de att flyga.
30 sep, 2011 15:45 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
^
Haha! XD Den var bra! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 sep, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fuss: Skrivet av Cinnamonagouti: Det var en gång två älgar som var ute och flög. Plötsligt kom en studsande tysk u-båt och landade i ett träd. -Den bor nog där, sa den ena älgen då. Det var en gång två älgar som var ute och flög. Den ena älgen började flyga snabbare och snabbare och tillslut hade den kommit förbi den andra älgen. -Vad snabbt du flyger. -Ja. HAHAHAHAH den sista!! :'3 AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. :'3 30 sep, 2011 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen