Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alfrida
Elev |
Asså jag ve inte om jag ska gå för jag bor i uppsala men jag blev medlem rätt nyss så jag känner typ ingen
hogwartsforever!!t 2 okt, 2011 13:53 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av Alfrida: Asså jag ve inte om jag ska gå för jag bor i uppsala men jag blev medlem rätt nyss så jag känner typ ingen På den förra mugglisträffen i Uppsala grillade vi korv, fikade och satt och pratade i några timmar i Årstaparken. Läs mer här! Jag kände ingen av de andra innan vi träffades och jag hade bara varit medlem i drygt en måndad men vi hade jättekul i alla fall. Man måste inte känna folk innan man kommer dit, man lär känna folk där! All people smile in the same language <3 2 okt, 2011 14:39 |
|
si_tonks
Elev |
2 okt, 2011 14:41 |
|
MonsterCookie
Elev |
^
^ ^Åh, jo men kom du! Som Grace sa så grillade vi korv och snackade Hp mest wolfstar deserved better. 2 okt, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
ååh, jag vill också! (om jag får (a))
2 okt, 2011 15:13 |
|
baramin
Elev |
Alltså...det är inte omöjligt att jag kommer. Får kolla med tåg och så!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 okt, 2011 15:15 |
|
MonsterCookie
Elev |
^
^Wiie! baramin Vore jättekul om du kom ^^ wolfstar deserved better. 2 okt, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie Oliver♥ ♥ , ååh jag älskar den också!
men jag ska kolla om jag kan komma ^^ 2 okt, 2011 15:17 |
|
baramin
Elev |
Hur många timmar borde man utgå ifrån att det tar?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 okt, 2011 15:18 |
|
ikka
Elev |
^Oj, svårt att säga! Om vi ses elva kanske vi är "klara" vid tre-fyra? Bara en chansning dock
Jag har inget annat uppbokat på hela dagen~ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 okt, 2011 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen