Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Alfrida
Elev

Avatar


Asså jag ve inte om jag ska gå för jag bor i uppsala men jag blev medlem rätt nyss så jag känner typ ingen . tycker ni jag ska gå och är det nån som vill förklara vad man gör

hogwartsforever!!t

2 okt, 2011 13:53

Grace
Elev

Avatar


Skrivet av Alfrida:
Asså jag ve inte om jag ska gå för jag bor i uppsala men jag blev medlem rätt nyss så jag känner typ ingen . tycker ni jag ska gå och är det nån som vill förklara vad man gör

På den förra mugglisträffen i Uppsala grillade vi korv, fikade och satt och pratade i några timmar i Årstaparken. Läs mer här!

Jag kände ingen av de andra innan vi träffades och jag hade bara varit medlem i drygt en måndad men vi hade jättekul i alla fall. Man måste inte känna folk innan man kommer dit, man lär känna folk där!

All people smile in the same language <3

2 okt, 2011 14:39

si_tonks
Elev

Avatar


^ja det var så himla awesome! kände inte någon innan heller ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

2 okt, 2011 14:41

MonsterCookie
Elev

Avatar


^
^
^Åh, jo men kom du! Jag var typ också jätteny när jag var på förra, som var min första, hade bara vart här i typ en vecka och kände... No one.

Som Grace sa så grillade vi korv och snackade Hp mest Det var jättemysigt och stämningen var så sjukt skön trots att vi just hade träffats.

wolfstar deserved better.

2 okt, 2011 15:01

Borttagen

Avatar


ååh, jag vill också! (om jag får (a))

2 okt, 2011 15:13

baramin
Elev

Avatar


Alltså...det är inte omöjligt att jag kommer. Får kolla med tåg och så!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 okt, 2011 15:15

MonsterCookie
Elev

Avatar


^
^Wiie! Klart du får ;D Alla får ^^ Btw, älskar din profilbild O__O *smälter* James ellr Oliver?

baramin Vore jättekul om du kom ^^

wolfstar deserved better.

2 okt, 2011 15:15

Borttagen

Avatar


MonsterCookie Oliver♥ ♥ , ååh jag älskar den också!
men jag ska kolla om jag kan komma ^^

2 okt, 2011 15:17

baramin
Elev

Avatar


Hur många timmar borde man utgå ifrån att det tar?

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 okt, 2011 15:18

ikka
Elev

Avatar


^Oj, svårt att säga! Om vi ses elva kanske vi är "klara" vid tre-fyra? Bara en chansning dock Tror inte du vill åka tidigare än då iaf.

Jag har inget annat uppbokat på hela dagen~

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

2 okt, 2011 15:25

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Du får inte svara på den här tråden.