Hermione Granger - Emma Watson
Forum > Harry Potter > Hermione Granger - Emma Watson
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DoYouMeanThat?
Elev |
Det jag stör mej på med Emma Watson är att i bökerna så har Hermione väldigt burrigt och stort hår, och i filmerna så blir det bara plattare och plattare. I sista filmen så är hennes hår VÄLDIGT platt.
Ps: Fred never die and George is Rose father. :Ds 9 sep, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Ja det stör ja mej också på!!
9 sep, 2011 19:03 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Sorry, fattar inte. Men w/e. Inte en så big deal. Skrivet av Saqura: Skrivet av childhoodlight: Du citerade detta: Fast Hermione beskrivs inte som ful? Så hur kan någon vara "för vacker" för sin karaktär? Bortsett från att det buskiga håret i de senare filmerna och den stora framtanden tycker jag att Emma passar perfekt. Dessutom, bara för att hon har en stor framtand (innan hon förminskar den) och buskigt hår betyder det inte att hon på något sätt mindre bra ut? Så jag fattar inte vad ni menar med "för vacker". Bilden jag har i mitt huvud av Hermione Granger i böckerna ÄR vacker, fin och helt älskvärd, helt enkelt.Saqura Jag citerade inte alls fel? Dramione99 skrev ju "KLart att alla karaktärer har för och nack delar. Jag håller med Childhoodlight i det hon skrev. Föresten så menade jag inte Hermiones personlighet. Utan utseendet... Med det menar jag att hon "ser" bättre ut i filmerna 1, 2 och 3. Hon känns mer som sig sjläv då." Och det var det jag syftade på :> Och det med Matthew är en helt annan sak. Han beskrevs inte heller som ful, men eftersom han var smalare än Neville som så många gånger beskrevs som rund och hade krokiga tänder så fixade de det åt honom. De ansåg väl helt enkelt att han inte var SÅ lik Neville utan de sakerna, fast att Emma liknande Hermione på ett bättre sätt så att extrasaker inte behövde tilläggas? Haha ja och det var meningen? Dramione99: Nej, nej, jag missförstod dig inte. Om du nu skrev det där till mig, haha. Jag är faktiskt inte det minsta upprörd på någon. :3
Harry Potters död.
10 sep, 2011 12:20 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Hahaha okej.
Dramione99 Haha men missförstånd händer alltid! : ) Nu förstår jag vad du menar. Och du behöver verkligen inte be om ursäkt om du inte har gjort något fel. Tack för förklaringen :>
10 sep, 2011 12:40 |
|
annawpotter
Elev |
Detta är min positiva åsikter om Emma Watson:
Det mest imponerande med Emma Watson är att hon på ett sånt otroligt sett får Hermione att växa som karaktär. Får henne att bli en riktigt stark kvinna, istället för en flicka. I den första filmen tycker jag att hon spelar allra bäst, hon är nästan precis så som jag tänkt mig Hermione. I filmerna 4-8 så spelar hon så ärligt. Hon visar verkligen äkta känslor. Rädsla, glädje, sorg, precis allt kan hon göra. Hon har en talang att verkligen få till varje scen. Emma Watson är en stor förebild för mig. Hon är dessutom världens vackraste kvinna. ![]()
10 sep, 2011 12:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag håller med dig Anna! Hon har verkligen talang
10 sep, 2011 13:03 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag håller med dig Anna! Hon har verkligen talang Verkligen! Hon har utvecklas så otrolig mycket Hoppas att hon aldrig lägger av med skådespeleriet. ![]()
10 sep, 2011 13:38 |
|
Minerva
Elev |
I ettan och tvåan har hon fint hår men några stora framtänder har man inte sett skymten av.
Wit beyond measure is man's greatest treasure 10 sep, 2011 14:33 |
|
superman
Elev |
Skrivet av ikka: Jag har alltid föreställt mig Hermione's skönhet lite som i En Prinsessas Dagbok, innan Mia får sin make-over; som någon som egentligen är väldigt söt men inte vet hur hon ska framhäva det. Så Emma Watson gör Hermione snyggare än jag föreställer mig henne, men inte på något sätt mindre bra. Det är precis vad jag tycker! 10 sep, 2011 15:11 |
|
Borttagen
|
hon passar jätte bra som hermione!!
10 sep, 2011 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen