FÖRSLAG ~ Födelsedagsmugglisar
Forum > Mugglarportalen > FÖRSLAG ~ Födelsedagsmugglisar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
liiiinneaa
Elev |
Det lät som en jätte bra ide! Är ju alltid kul att bli grattad på sin födelsedag!
11 sep, 2011 22:14 |
|
Savi
Elev |
1. Förlåt expelliarmus för att ja skapade en till tråd, kom inte upp något när jag sökte
2. På fram/startsidan. Loggar in och ser vilka som fyller år, inte helt fel enligt mig
11 sep, 2011 22:26 |
|
expelliarmus
Elev |
*puttar upp*
Tycker fortfarande att det här är en ganska bra idé då det blir många "grattis-trådar" (a)
18 maj, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
YES YES. I AGREE.
Skit smart idé 18 maj, 2012 19:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
18 maj, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
En väldigt bra idé!
18 maj, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Skit bra Idé!
18 maj, 2012 20:07 |
|
Julle
Elev |
18 maj, 2012 20:13 |
|
jan
Elev |
bra ide eller vad säger staff ?
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
18 maj, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2012 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen