Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Granger
Elev |
ja mera!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 3 sep, 2011 11:22 |
|
Borttagen
|
Kan inte skriva mer just nu men det kommer mer senare idag!!!!!
3 sep, 2011 11:25 |
|
Alice Enger
Elev |
3 sep, 2011 11:41 |
|
Nevira Enger
Elev |
3 sep, 2011 11:53 |
|
Alice Enger
Elev |
3 sep, 2011 12:28 |
|
Borttagen
|
tack allihop!!♥
3 sep, 2011 12:38 |
|
Nevira Enger
Elev |
3 sep, 2011 13:08 |
|
Alice Enger
Elev |
3 sep, 2011 13:11 |
|
Borttagen
|
hihi!! nu kommer lite mer!!
HERMIONE: Jag hade inte märkt att det kommit upp mat på faten men jag högg in ändå. Maten var utsökt och vi åt så mycket vi orkade men sedan sa det stopp i magen på mig och jag kunde inte fortsätta att äta. Efter några minuter försvann maten från faten och Dumbledore reste sig igen. - Ja, jag vill bara säga fyra ord innan ni får krypa ner i era sängar och så här lyder de: Dumbom! Stolle! Tokskalle! Godnatt! Hela Stora Salen bröt ut i vilda applåder och visslingar igen. Vi fick följa efter en prefekt som hette Susan Bones och hon ledde oss till fängelsehålorna där vårat sällskapsrum låg. Hon berättade för oss att lösenordet var rent blod. När vi kom in sa hon åt pojkarna att gå in i ett rum som tydligen var deras sovrum och visade oss ett annat rum som var vårat sovrum. Jag och Pansy fick dela rum med Susan Bones och en annan tjej som hette Emma Watson. Vi ställde våra väskor på sängarna och gick sedan ut. DRACO: Jag och Blaise fick dela rum med Terry Boot och Tom Felton. Vi slängde våra väskor på sängarna och gick sedan ut för att möta Hermione och Pansy. De stod redan där och vi gick och satte oss i fåtöljerna. - Vilka delar ni rum med? undrade Hermione. - Öm vi delar med Terry Boot och Tom Felton, sa jag. - Ni då? undrade Blaise. - Vi delar med Susan Bones och Emma Watson, sa Pansy. Jag kollade på klockan. Den var halv elva. Vi bestämde oss för att prata vidare nästa dag istället och sa godnatt till tjejerna. När vi kom in i vårat rum såg vi att både Terry och tom sov. Vi tog snabbt på oss pyjamas och kröp ner under täcket. oki ska skriva mer snart ska bara spela lite hänga harry först! mera? 3 sep, 2011 15:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 6 kl. 16:13
|
|
Bill Weasley
Elev |
Mera
Jag älskar att busa ps man moste bara gilla Fred och George! 3 sep, 2011 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen