1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Danzi: Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskaprum och flummar med kompisarna. Både jag coh dom är super glada över att få vara tillbaka på Hogwarts! Vilket tåg tog du? edit: stavfel... skrev vilken istället för vilket All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 1 sep, 2011 15:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 1 kl. 20:58
|
|
Uggla
Elev |
Jag fick inte åka med hogwartsexpressen i år. Jag gråter floder.
1 sep, 2011 15:31 |
|
Solu
Elev |
Mitt sista år!
Jag kommer ihåg den här dagen när jag var 11 år och var så ledsen att jag inte kunde åka till Hogwarts...
THE MAGIC NEVER ENDS
1 sep, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Jahapp, tåget åkte tydligen utan mig i år också, Jag höll på och bryta ihop i skolan när klockan slog 11:00
1 sep, 2011 16:04 |
|
childhoodlight
Elev |
1 sep, 2011 16:16 |
|
Severus10
Elev |
Ingen kan åkta till hogwarts för hogwarts finns inte bara så ni vet.
1 sep, 2011 16:23 |
|
Erk10
Elev |
1 sep, 2011 16:32 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
1 sep, 2011 16:33 |
|
Borttagen
|
Måste också vänta!
1 sep, 2011 16:36 |
|
Saqura
Elev |
1 sep, 2011 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen