I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
oooo bra ! meer!♥
Kärlek till alla! 3 sep, 2011 10:22 |
|
Borttagen
|
Mer!
3 sep, 2011 14:15 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Kommer mer lite senare
23 september <3 3 sep, 2011 15:32 |
|
Dini99
Elev |
meeer♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 sep, 2011 16:38 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Kapitel 10
Början av nästa dag hade vi Spådomskonst med...SLYTHERIN! OMG! Du skulle bara veta hur arg ja blev efter att fått läst det på schemat. På lektionen tittade jag inte ens åt Pancys håll, utan fokuserade på mitt eget. Det kändes nästan att jag blev iaktagen hela lektionen, undra vem. Sedan hade vi rast. Hela rasten satt ja och pluggade Spådoms-läxan. I slutet av rasten hände en mycket märklig sak. Jag stötte på Draco, vilket ja brukar göra om jag har riktigt otur. Men det var lite annorlunda denna gången. Han sa ingenting utan stod och tittade på mig i ungefär 1 minut, sedan var det ja som avbröt genom att skynda mig till nästa lektion. Det var mycket märkligt eftersom han aldrig brukar stirra på mig på det sättet. Han stirrade rätt i mina ögon och jag fick en varm känsla innombords. Onej Hermione, snälla säg inte att du fått en sak för Draco! I allafall....sedan låste jag upp skåpet, tog fram min "Talmagi-bok", och kände mig iaktagen....IGEN!!! Men jag kunde inte se vem! Flera gånger vända jag mig om för att titta vem det var, men ingen tittade ens åt mitt håll. Hela resten av dagen kände jag iaktagen, och med hundra försök kunde jag inte ens se vem det var. En hel vecka höll det på, tills en dag. Det var sista daen på veckan - Söndag. Jag skulle ha Mugglarstudier med Slytherin. Åter igen kände jag mig iaktagen. Och när det bara var 3 minuter kvar på lektionen vände jag mi om och såg vem det var. "Det kan inte vara möjligt!" Lite kort kapitel.... Mer?? 23 september <3 3 sep, 2011 20:46 |
|
Dini99
Elev |
Åhh ! meeeeeer ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 sep, 2011 21:03 |
|
Bombarda
Elev |
Meer!
Kärlek till alla! 3 sep, 2011 21:11 |
|
Dini99
Elev |
Du är jätte bra !
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 sep, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
jätte bra fortsätt
3 sep, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Bra! Mer!
3 sep, 2011 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen