Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag vet inte, alla är så missnöjda med sina kroppar.. Jag är inte den vackraste, men ja.. Jag lär mig att klä mig enligt min kropp, och ja.. Ärligt talat så är jag nöjd med mig själv, det är bara det att jag har tankar som inte är så bra, haha
29 aug, 2011 19:53 |
|
childhoodlight
Elev |
Here you go, här ser man hur kort jag är :>
Bilder från i år: ![]() http://i53.tinypic.com/dwqg4g.jpg ![]() http://i51.tinypic.com/o8w1he.jpg Bilder från sommaren 2010: ![]() http://i52.tinypic.com/292ph6d.jpg ![]() http://i54.tinypic.com/5kkj0o.jpg
29 aug, 2011 20:12 |
|
Youknoowme
Elev |
Jag är kort och smal men har ändå rumpa och bröst. Har däremot inte en timglas kropp men inte en planka utan mitt emellan. Alla våra kroppsformer är det som gör oss till oss. ^^
Jag tycker jag ser bättre ut i klack skor för då ser det inte ut som att jag har miniben. xD ![]()
29 aug, 2011 20:20 |
|
hyperion
Elev |
Jag är alltid den kortaste, är väl typ 157cm i think? Alla mina kompisar är 160+ åtminstone. Fast det är inget som stör mig direkt.
![]()
29 aug, 2011 20:24 |
|
Youknoowme
Elev |
^Det är ju bra. Då kan du tänka på andra saker istället för att låsa dig som jag att vilja bli lång. Men jag är ändå nöjd med den jag är.
![]()
29 aug, 2011 20:27 |
|
Episkey
Elev |
150 cm här då... precis i patthöjd. Små pattar, små höfter men. en jätte rumpa 0.o är glad för att jag är lite mullig... fast egentligen så är jag grymt smal... men har äntligen fått små "kärleksgrepp" ^^ hatar att folk kallar mig smal, ska jag kalla dem feta eller? det är ingen skillnad!
29 aug, 2011 20:37 |
|
Adina
Elev |
HOBBITS OF THE WORLD, UNITE!
:) 29 aug, 2011 20:39 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Episkey: 150 cm här då... precis i patthöjd. Små pattar, små höfter men. en jätte rumpa 0.o är glad för att jag är lite mullig... fast egentligen så är jag grymt smal... men har äntligen fått små "kärleksgrepp" ^^ hatar att folk kallar mig smal, ska jag kalla dem feta eller? det är ingen skillnad! Mind you, bara för att man har en stor/fyllig rumpa betyder det inte att man är mullig.
29 aug, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
jag är mullig, haha!
29 aug, 2011 20:48 |
|
J00KERN
Elev |
jag går i åttan och en tjej i fyran är näästan lika lång som jag ._. hahaha omg..
fast jag är inte kortast i klassen ![]()
29 aug, 2011 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen