Vad gör du omedvetet?
Forum > Off Topic > Vad gör du omedvetet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Svårt att veta vad man gör omedvetet, för det betyder ju att man inte vet om det. Hm...
Nå, jag blir alltid tillsagd att sluta göra konstiga ljud, så det gör jag omedvetet. 10 sep, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Jag biter mig i läppen nästan hela tiden, men mest när jag är nervös eller är med om något jobbigt, och så biter jag på naglarna.
10 sep, 2011 18:13 |
|
mellanrum
Elev |
10 sep, 2011 18:20 |
|
NinaE
Elev |
jag biter på naglarna omedvetet
10 sep, 2011 18:33 |
|
aggsih
Elev |
Skrivet av Hannanas: Ganska tydlig fråga. Vad gör du helt omedvetet? Kan leda till pinsamma följder, märkliga situationer eller bara ett gott skratt. Själv påverkas jag alltid av gäspningar, oavsett om jag är trött eller inte. Gäspar någon annan så gäspar jag. Spelar ingen roll hur ofta den andra personen gäsper, min mun öppnar sig minst lika stort, som om jag utmanar den andre gäsparen... Jag gäspade då jag läste det är.... You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 sep, 2011 11:25 |
|
Borttagen
|
Biter på allting.
19 sep, 2011 11:32 |
|
Borttagen
|
Biter på nederläppen
Gäspar när andra gäspar Brukar "trumma" med pennan... (Är... Vad heter det på riktig svenska..? Åonalo, ehe... RASTLÖS! Knäcker fingrarna.... Drar pannluggen bakåt.... 19 sep, 2011 20:06 |
|
adliitam
Elev |
Idag har mina vänner berättat för mig att jag alltid slänger bak huvudet för att få bort håret från ansiktet!
![]() ![]()
19 sep, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Lägger håret bakom öronen.
19 sep, 2011 20:15 |
|
Luna 1
Elev |
Biter på naglarna, sjunger, sätter upp mitt hår med händerna innan bara släpper det igen..
Jag är udda
Tumblr.
19 sep, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen