F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Eh, visst. Vad kan man göra i malmö ?
Malmö är typ den tråkigaste staden ever.. Men vi kan,, eh... *sigh* Det enda jag kan tänka på är att klättra på tak. 24 sep, 2011 22:14 |
|
Minidjuret
Elev |
Tråkigaste? Well, se det hur du vill, men tråkig skulle inte jag säga. Vi är typ tredje störst och har jättemånga saker att göra. Tänk bara på de som bor typ mitt ute i ingen stans xD
Vi kan, gå på bio? S: Laserdome Bowling Äta Shoppa Gå på Zoo Museum Rida Sova Spela spel Gå runt till random folk och bjuda på kakor Ha en skattjakt Ha en "frågestund" om hp och gå runt i halva Malmö Åka tåg till, någon stans Bada i havet/badhus Åka till vellingeblomman och gå på halloweenutställning Åka till skogen Leka HP, som ett stort rollspel Kolla på film Åka till England/USA Stå på stan och sjunga och dansa och få pengar Köpa tyg och sy HP saker Jag kommer inte på mer nu D: 24 sep, 2011 22:22 |
|
Borttagen
|
Mjo, men hur många har sånn rabatt på det? Typ två för en? Jag har rabatt som fyra kan använda, till priset för två pers. 24 sep, 2011 22:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mjo, men hur många har sånn rabatt på det? Typ två för en? Jag har rabatt som fyra kan använda, till priset för två pers. Va, jag menar något annat annat. Inte annat laserdome S: Jag har ju precis skrivit en massa förslag där uppe... 24 sep, 2011 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Mjo, men hur många har sånn rabatt på det? Typ två för en? Jag har rabatt som fyra kan använda, till priset för två pers. Va, jag menar något annat annat. Inte annat laserdome S: Jag har ju precis skrivit en massa förslag där uppe... Jag vet, jag såg det. .-. Men jag menade alltså, det blir ju mycket billigare med rabatten. '-' 24 sep, 2011 22:43 |
|
Minidjuret
Elev |
Men alla har ju inte den rabatten, det sa du ju själv
24 sep, 2011 22:49 |
|
lillamymin
Elev |
Men vi kan kanske skrapa ihop så att vi får tillräckligt, till exempel vissa hade ju två? Är vi då ett antal så kanske det funkar i alla fall.
Annar måste jag erkänna att det finns en massa kul bland dina förslag Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 sep, 2011 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Men alla har ju inte den rabatten, det sa du ju själv Gjorde jag? '-' Men några har kanske som jag, har flera stycken... 24 sep, 2011 22:56 |
|
Stranger
Elev |
MAALMÖÖÖÖÖÖÖ ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!
24 sep, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stranger: MAALMÖÖÖÖÖÖÖ ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!! ... Hatade du inte malmö nyss? xD 24 sep, 2011 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen