Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 5 6 7 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Stranger
Elev

Avatar


Eh, visst. Vad kan man göra i malmö ?
Malmö är typ den tråkigaste staden ever.. Men vi kan,, eh... *sigh* Det enda jag kan tänka på är att klättra på tak.

24 sep, 2011 22:14

Minidjuret
Elev

Avatar

+1


Tråkigaste? Well, se det hur du vill, men tråkig skulle inte jag säga. Vi är typ tredje störst och har jättemånga saker att göra. Tänk bara på de som bor typ mitt ute i ingen stans xD
Vi kan, gå på bio? S:
Laserdome
Bowling
Äta
Shoppa
Gå på Zoo
Museum
Rida
Sova
Spela spel
Gå runt till random folk och bjuda på kakor
Ha en skattjakt
Ha en "frågestund" om hp och gå runt i halva Malmö
Åka tåg till, någon stans
Bada i havet/badhus
Åka till vellingeblomman och gå på halloweenutställning
Åka till skogen
Leka HP, som ett stort rollspel
Kolla på film
Åka till England/USA
Stå på stan och sjunga och dansa och få pengar
Köpa tyg och sy HP saker


Jag kommer inte på mer nu D:

24 sep, 2011 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Hm, vi kanske kan göra något annat?


Mjo, men hur många har sånn rabatt på det? Typ två för en?
Jag har rabatt som fyra kan använda, till priset för två pers.

24 sep, 2011 22:34

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Hm, vi kanske kan göra något annat?


Mjo, men hur många har sånn rabatt på det? Typ två för en?
Jag har rabatt som fyra kan använda, till priset för två pers.


Va, jag menar något annat annat. Inte annat laserdome S: Jag har ju precis skrivit en massa förslag där uppe...

24 sep, 2011 22:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Hm, vi kanske kan göra något annat?


Mjo, men hur många har sånn rabatt på det? Typ två för en?
Jag har rabatt som fyra kan använda, till priset för två pers.


Va, jag menar något annat annat. Inte annat laserdome S: Jag har ju precis skrivit en massa förslag där uppe...



Jag vet, jag såg det. .-.
Men jag menade alltså, det blir ju mycket billigare med rabatten. '-'

24 sep, 2011 22:43

Minidjuret
Elev

Avatar


Men alla har ju inte den rabatten, det sa du ju själv

24 sep, 2011 22:49

lillamymin
Elev

Avatar


Men vi kan kanske skrapa ihop så att vi får tillräckligt, till exempel vissa hade ju två? Är vi då ett antal så kanske det funkar i alla fall.

Annar måste jag erkänna att det finns en massa kul bland dina förslag Springa runt och skrika Expelliarmus osv. Eller bara "There ones was a boy named Harry....":

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

24 sep, 2011 22:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Men alla har ju inte den rabatten, det sa du ju själv


Gjorde jag? '-'
Men några har kanske som jag, har flera stycken...

24 sep, 2011 22:56

Stranger
Elev

Avatar


MAALMÖÖÖÖÖÖÖ ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!

24 sep, 2011 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
MAALMÖÖÖÖÖÖÖ ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!


...
Hatade du inte malmö nyss? xD

24 sep, 2011 23:13

1 2 3 ... 5 6 7 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.