Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
piuu
Elev |
15 sep, 2011 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-15 kl. 20:14
|
|
Luna 1
Elev |
lillamymin: Mamma kanske följer med, hon känner Lund som sin egen ficka XD OCh lovar att lämna oss i fred. SÅ JAG TROR JAG KOMMER YEY!
Tumblr.
15 sep, 2011 20:11 |
|
Elin@
Elev |
^ YEAH! Vad kuuul!
15 sep, 2011 20:12 |
|
lillamymin
Elev |
piuu: Ungefär såhär:
http://quidditch-sm.se/index.php?show=rules Fast när vi spelade i Malmö förra gången hade vi lite annorlunda specialregler såsom att vi gömde kvivken i en buske och sökarna skulle hitta den, och om man blev träffad av en dunkare stad man stilla i sju sekunder. Vi fick även korta ner på antalet spelare Luna 1: Trevligt trevligt. Stor Gilla på det. Då får vi hoppas att vi ses i Lund om en 8 dagar eller så Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 15 sep, 2011 20:15 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av lillamymin: piuu: Ungefär såhär: http://quidditch-sm.se/index.php?show=rules Fast när vi spelade i Malmö förra gången hade vi lite annorlunda specialregler såsom att vi gömde kvivken i en buske och sökarna skulle hitta den, och om man blev träffad av en dunkare stad man stilla i sju sekunder. Vi fick även korta ner på antalet spelare Luna 1: Trevligt trevligt. Stor Gilla på det. Då får vi hoppas att vi ses i Lund om en 8 dagar eller så YES! ASt vi kanske blir någon minut sena, vår familj är känd på det sättet..
Tumblr.
15 sep, 2011 20:17 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av lillamymin: piuu: Ungefär såhär: http://quidditch-sm.se/index.php?show=rules Fast när vi spelade i Malmö förra gången hade vi lite annorlunda specialregler såsom att vi gömde kvivken i en buske och sökarna skulle hitta den, och om man blev träffad av en dunkare stad man stilla i sju sekunder. Vi fick även korta ner på antalet spelare Luna 1: Trevligt trevligt. Stor Gilla på det. Då får vi hoppas att vi ses i Lund om en 8 dagar eller så YES! ASt vi kanske blir någon minut sena, vår familj är känd på det sättet.. Det gör inget, min familj är likadan, bra att vi vet så vi kan vänta på er Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 15 sep, 2011 20:19 |
|
Luna 1
Elev |
JAg har Elins om det är något XD
It will be awesome meeting ya'll! (Förlåt för Tulsa dialekt)
Tumblr.
15 sep, 2011 20:20 |
|
Minidjuret
Elev |
Blev inte typ ni körda till stadsbiblioteket förra gången Elin@ och ni andra två? Någons mamma stog och tittade efter er C:
15 sep, 2011 21:07 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Blev inte typ ni körda till stadsbiblioteket förra gången Elin@ och ni andra två? Någons mamma stog och tittade efter er C: Jag, Wingardium Leviosa och Marry Potter blev skjutsade av min (och Wingardium Leviosas mamma). Ehh... Jaha? 8O 16 sep, 2011 19:46 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Minidjuret: Blev inte typ ni körda till stadsbiblioteket förra gången Elin@ och ni andra två? Någons mamma stog och tittade efter er C: Jag, Wingardium Leviosa och Marry Potter blev skjutsade av min (och Wingardium Leviosas mamma). Ehh... Jaha? 8O Men kan inte eran mamma berätta att vi inte är några farliga människor? 8D 17 sep, 2011 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen