Dramione!!!
Forum > Harry Potter > Dramione!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ALDRIG!
18 aug, 2011 16:42 |
|
contessa
Elev |
Kanske att dem passar bra ihop..
Men det känns såå fel. Nä, Ron och Hermione passar bäst ihop. When nothing goes right, go left. 18 aug, 2011 16:45 |
|
Lills
Elev |
28 dec, 2011 22:59 |
|
Lisen563
Elev |
Love till Dramione ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
28 dec, 2011 23:14 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av evut: Jag gillar tanken på att Draco skulle bli typ snäll, men nej, det kommer inte att hända och dessutom gillar jag Ron och Hermione. ^ This.
28 dec, 2011 23:19 |
|
Borttagen
|
Draco 'r min punk slut.
28 dec, 2011 23:50 |
|
moii
Elev |
Det är väl ett sött par, men Draco är min! o:
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 29 dec, 2011 00:14 |
|
accioron
Elev |
^ Menar inget illa nu, men var någonstans i vilken värld skulle ett förhållande mellan Draco och Hermione vara ''sött''? I'M SO CONFUSED.
29 dec, 2011 00:19 |
|
liuns
Elev |
NEJ
30 dec, 2011 08:34 |
|
zelda1
Elev |
Nej de skulle inte alls passa i hop.
30 dec, 2011 08:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen