SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Jag saknar skolan, önskar jag hade haft ett år kvar men nädå. Fast man ska ju sluta när man är på topp.♥
![]()
15 aug, 2011 20:55 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag gillar skolan! Fast det är förstås lite jobbigt att gå upp tidigt och så. Men det ska bli kul att träffa alla. Börjar sexan också så saker blir lite annorlunda
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 17 aug, 2011 10:36 |
|
Salem
Lärare |
17 aug, 2011 10:41 |
|
Maharajah
Elev |
Alltså det roliga med skolan är att jag oftast brukar vara sådär pepp inför att den ska börja, när ungefär lite mer än halva sommarlovet har gått..
Alltså, ah, jag vet inte varför. Sedan när man väl har börjat så går det bara utför, och det ända man vill är att ha lov igen. Det är inte roligt. Menmen. DENNA terminen har jag inte planerat någon aktivitet utanför skolan, så nu ska jag försöka koncentrera mig 100 % på plugget, och förhoppningsvis blir det lättare då 17 aug, 2011 10:54 |
|
ikka
Elev |
^Precis så brukar det bli för mig med, haha.
Mitt schema är mycket bättre än förra terminen! Torsdagar och fredagar är värre men resten av dagarna går jag kortare. Måndag 10.10-17.00 Tisdag 08.30-15.00 Onsdag 08.30-12.45 Torsdag 08.30-17.00 Fredag 08.30-16.40 ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 aug, 2011 11:09 |
|
Maharajah
Elev |
ikka Din Onsdag och Måndag är rätt softa
17 aug, 2011 11:09 |
|
ikka
Elev |
Maharajah: Yes! Har dessutom idrott sista lektionen på måndag, så jag behöver inte ha hjärnan igång till fem XD
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 aug, 2011 11:18 |
|
Borttagen
|
Fruktar skolan atm, i och med att jag bytte linje gick jag på halvtid förra året, så nu ska vi se hur jag hanterar ökad arbetsbörda.
17 aug, 2011 11:19 |
|
Borttagen
|
Jag är rätt glad, träffa folk jag inte träffat på hela lovet, plus att mitt schema äger. Jag slutar 11.50 på fredagar, need I say more?
17 aug, 2011 11:32 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av ikka: Maharajah: Yes! Har dessutom idrott sista lektionen på måndag, så jag behöver inte ha hjärnan igång till fem XD Åh det är rätt underbart ju! ;D 17 aug, 2011 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen