Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Ginny i filmerna är nästan raka motsatsen till vem hon är i böckerna.
10 aug, 2011 01:18 |
|
Amandan
Elev |
10 aug, 2011 01:44 |
|
du|vet|vem
Elev |
Skrivet av jörgen77:
Jag tycker att Fenixordern är rätt dålig men ingen jämfört med Dödsrelikerna Del 1, tusan vilken kass film, är ju så långtråkig så man somnar av den, uselt! quote] ja, den är ganska tråkig. men så är det ju bara som en halv film. hur spännande brukar det vara i mitten liksom? fast jag tycker ändå dom lyckades ganska bra med den.. 10 aug, 2011 02:18 |
|
snitchie
Elev |
Om ni menar HP filmer så tycker jag andra filmen annars vet jag inte ^^
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. ~ Albus Dumbledore 10 aug, 2011 09:10 |
|
sabiiiinee
Elev |
JAg gillar alla filmerna men om ja ska välja en tycker jag nog 6:an är sämst, för den är så färglös på många delar.....:/
Gryffindor<3<3 10 aug, 2011 09:14 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte Halvblodsprinsen så särskilt bra.
10 aug, 2011 12:42 |
|
Irah
Elev |
Halvblodsprinsen, den är så seg och det händer nästan ingenting känns det som. Första gången var den ok, men nu är den bara uttjatad.
10 aug, 2011 12:57 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
10 aug, 2011 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Alltså, är det bara jag som fullkomligt älskar HBP? :c Nejdå! Jag tokälskar den inte, men jag tycker den är rätt mysig. Den känns lite mindre Pottrig än de andra filmerna, på något vis, men den är ändå bra. Inte så actionfylld som de andra, men som sagt, mysig. (Om man hoppar över början med Harry and the random girl at the café, vilket jag alltid gör) 10 aug, 2011 13:01 |
|
celina
Elev |
10 aug, 2011 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen