Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
När då, hur länge, etc? Kan kanske dra mig ner, men beror alldeles på om jag kan slagga över hos min kompis där då detta hålls lol~
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 aug, 2011 22:10 |
|
kinshaw
Elev |
kan tänka mig att det blir i några timmar.
om du inte kan bo hos din kompis kan du nog bo hos någon av oss om du vågar/känner för det. ![]()
11 aug, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Har nån något bra förslag på något datum då?
Dessutom så kan det ju vara bra om man vet vad vi ska hitta på också, haha! 11 aug, 2011 22:15 |
|
kinshaw
Elev |
ha picknick i sf parken om det är fint väder? eller så kan vi va på typ café station och hänga där :3
någon gång nästa vecka? ![]()
11 aug, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: ha picknick i sf parken om det är fint väder? eller så kan vi va på typ café station och hänga där :3 någon gång nästa vecka? Ah, sf parkeen, jag älskar den! Jag tycker att det låter som en bra idé Vi skulle ju faktiskt kunna se DH2 i typ 2-D om någon hade velat det, har haft lust att se den i 2-D, men har typ inga vänner som vill se den? 11 aug, 2011 22:39 |
|
kinshaw
Elev |
med tanke på att jag fått sälja en del på sista tiden har jag råd att se den igen faktiskt om det skulle vara så att alla vill se den. Jag såg den i 2D förut, men kan göra det igen :p
![]()
11 aug, 2011 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: med tanke på att jag fått sälja en del på sista tiden har jag råd att se den igen faktiskt om det skulle vara så att alla vill se den. Jag såg den i 2D förut, men kan göra det igen :p Du skulle lätt kunna få sälja smycken åt mig också, älskar dina smycken, speciellt örhängena och armbanden! (kan inte ha halsband, haha) Alltså, vore det inte smartast om man skapade en ny tråd för det, alltså träffen? Då blir det kanske inte lika förvirrande att läsa? 11 aug, 2011 22:46 |
|
soratanaka
Elev |
Argh, nästa vecka kan jag ändå inte >.> Nåja, får väl hänga på någon annan gång, being the cool dude up in tjotahejti.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 aug, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Haha, jag älskar Boden, seriöst. Litet, men ack så underbart. Jag ska dit nästa vecka tillochmed, haha!
11 aug, 2011 22:47 |
|
kinshaw
Elev |
^ kan du ingen dag alls nästa vecka?
fannyy, kul att höra! skapa ingen ny tråd förrän vi typ bestämt datum, tid och plats ![]()
11 aug, 2011 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen