Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Helt klart att jag var mer stresstålig, inte tog så hårt på saker, inte oroade mig så mycket, var bättre på att uppmuntra andra och ge komplimanger och att jag inte var så besserwisser-aktig (ibland)... Och så skulle det vara praktiskt att vara lite mer öppen och social ibland, även om jag inte är jätteblyg.
Fast det finns en hel del saker jag gillar med mig själv också. 9 aug, 2011 11:48 |
|
Borttagen
|
Jag skulle helt klart ta bort min autism, även om jag är ganska normalfungerande så är den väldigt jobbig för mig.
9 aug, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Kanske skulle vilja ändra på en sak och det är att jag är lite paranoid - lite skevt. Men det gör inte så mycket och det påverkar mig egentligen inte direkt socialt.
9 aug, 2011 20:03 |
|
Sandra
Elev |
Jag gillar den jag är. Men om jag måste ändra nåt mentalt så är det nog att inte bli så irriterad på allt och alla. Jag blir det hur enkelt som helst.
★You may not know who I am ... And it's not necessary ★ 9 aug, 2011 20:19 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag skulle vilja ta bort min (så att säga) sociala fobi.
Och mina Nyckelsår. 9 aug, 2011 20:58 |
|
Cyachi
Elev |
Åh, önskar verkligen att jag inte vore så blyg som jag är. Om jag går ut med mina vänner springer de ofta ifrån mig rätt snabbt eftersom de har så många andra vänner än bara mig. Jag blir lätt ensam eftersom jag inte känner så många, och det slutar oftast med att jag inser att jag inte pratat med någon alls på hela kvällen ute.
Önskar verkligen att jag hade lätt för att få nya vänner, verkar så roligt. 9 aug, 2011 23:30 |
|
Oskan
Elev |
Jag skulle behöva bättre självförtroende, det är uruselt...
Kör också på mitt tragiska ordspråk, ha aldrig några förhoppningar, det är inte lönt... Det brukar gå åt skogen ändå så lika bra att hoppa det och sedan se det som en bonus om något faktiskt går vägen istället! "May the force be equal to mass times acceleration" 9 aug, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
Just nu skulle jag vilja ta bort min astma. Jag vet jag kan träna bort de flesta problemen, men de är så sjukt drygt att få andnöd av ansträgning. Andas genom ett smalt sugrör ett dygn....
Okej, det finns viktigare saker att ändra på, men så känner jag nu 10 aug, 2011 11:04 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag skulle vilja ändra på mitt sätt att se på andra människor. Jag är så jävla duktig på att se det negativa i människor jag känner och störa mig på det. Det spelar ingen roll om det är en enda liten grej jag stör mig på och tretusen grejer jag fullkomligt älskar. Jag fokuserar så ofta på det negativa och det förstör inte för någon annan än mig själv. Jag önskar alltså att jag kunde förändra mitt sätt att fokusera på negativa saker och byta ut det till positiva.
10 aug, 2011 11:07 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Jag skulle nog inte vilja ändra mig. Jag har social fobi, men skulle inte vilja vara utan den, för det är tack vare den jag uppskattar böcker så mycket. Det är tack vare den som mina drömmar om att vara i en magisk värld kommer ifrån, och jag gillar de drömmarna, trots att det gör mig en aning bitter ibland. Det är tack vare min sociala fobi jag kan vara så inne i en bok att det nästan känns som om jag lever genom karaktärerna.
Jag ogillar inte den här världen, jag tycker bara mer om andra världar. Allt det tack vare (eller på grund av) min sociala fobi. ![]() 10 aug, 2011 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen