Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NicholasPotter
Elev |
Luna eller Tonks
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 6 aug, 2011 09:25 |
|
mellanrum
Elev |
6 aug, 2011 09:29 |
|
sev
Elev |
hur kan ni gilla draco malfoy så mycket vad är det som är bra med honom? han e ju taskig mot allla och så e han feg och han verkar inte vara speciellt snygg heller.
6 aug, 2011 10:20 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av sev: hur kan ni gilla draco malfoy så mycket vad är det som är bra med honom? han e ju taskig mot allla och så e han feg och han verkar inte vara speciellt snygg heller. Fast..? Han är ju inte "bara" elak och vad är felet med att vara feg? Alla är vi fega ibland, ingen är fylld utav mod. Dessutom har han faktiskt hjälpt Harry, t.ex. i DHpt1. Han är inte ond, han är bara en pojke som har hamnat på fel väg och jag tycker synd om honom. Dessutom har alla olika åsikter och jag ser inget fel med det. Tråkigt om alla skulle gifta sig med samma person!
6 aug, 2011 10:58 |
|
samfora
Elev |
Skrivet av Borttagen: I mina fantasier lever Fred fortfarande, så därför gifter jag mig med honom ♥♥ Annars får väll jag ta och dö så att jag får gifta mig med honom "i den andra världen", för jag skulle aldrig vilja kalla tillbaka honom hit - Då blir det som den ena brodern som kallade tillbaka sin tjej. Han skulle inte må bra här..♥ Fred :'( ♥♥ Hur kunde jag förvänta dig ha ett inlägg i detta forum? Hogwarts will always be there to welcome you home. 6 aug, 2011 11:03 |
|
Moldemort
Elev |
Oliver Wood
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 6 aug, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
jag skulle välja att gifta mig medHarry!!!
6 aug, 2011 11:16 |
|
baramin
Elev |
NEVILLE.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 aug, 2011 11:45 |
|
Erk10
Elev |
6 aug, 2011 11:51
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-11 kl. 12:21
|
|
expelliarmus
Elev |
Come on, vi vill höra lite motiveringar! Varför vill ni gifta er med den personen ni skriver? :-) Det blir mycket roligare läsning då!
6 aug, 2011 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen