Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Summer Lovegood
Elev |
Har ingen direkt musiksmak.
Lyssnar på musiken jag tycker är bra. Fast det mesta är nog Rock/Rap. Min spellista på mobilen besår mest av det, kanske man ska säga. xD "We will finish this as it all began...Together" 12 sep, 2011 19:15 |
|
IamAK
Elev |
gillar det mesta, men lyssnar oftast på pop. taylor swift är min favvo artist ♥
12 sep, 2011 19:25 |
|
seamus
Elev |
Jag brukar ofta lyssna på rock, balader och pop.
Men det är väldigt sällan jag uppskattar country, idie och hippie. Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
12 sep, 2011 19:35 |
|
James Black
Elev |
17 sep, 2011 21:19 |
|
moii
Elev |
Hmmm.... Har blivit lite dubstep på sistone, annars SUM 41 ! ♥
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 17 sep, 2011 21:25 |
|
adliitam
Elev |
Gillar mycket men Regina Spektor, Adele, Anna Nalick, The script och Kate Havenevik är några av mina favoriter
![]() ![]()
17 sep, 2011 21:26 |
|
Borttagen
|
hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det
17 sep, 2011 23:40 |
|
sweetfia
Elev |
lite rock, hiphop och (vet inte om det är samma som rock) punk
17 sep, 2011 23:42 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det Lyssnade inte alls min musiksmak 17 sep, 2011 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det Lyssnade inte alls min musiksmak Haha åsikt är åsikt 18 sep, 2011 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen