Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
första bilden
23 sep, 2011 17:20 |
|
Borttagen
|
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. 23 sep, 2011 17:29 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. Jaså? För Emma håller en plastfigur som är Dobby i en bild bakom scenerna i DHp1. o:
23 sep, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. kortväxta heter det 23 sep, 2011 17:31 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. kortväxta heter det Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :>
23 sep, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Det var en gång en dvärg som var lika lång som mig :<Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. kortväxta heter det Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :> 23 sep, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. kortväxta heter det Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :> nä, "dvärgar" själv säger kortväxta 23 sep, 2011 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har hört att det är fördomsfullt att säga dvärg till en med dvärgväxt men dom får kalla sig kortväxta om dom vill. Jag vet att en vuxen ''dvärg'' ska vara 150 cm, en gräns jag har hört talats om, vet inte exakt.Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. kortväxta heter det Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :> nä, "dvärgar" själv säger kortväxta 23 sep, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har hört att det är fördomsfullt att säga dvärg till en med dvärgväxt men dom får kalla sig kortväxta om dom vill. Jag vet att en vuxen ''dvärg'' ska vara 150 cm, en gräns jag har hört talats om, vet inte exakt. Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna) som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken. kortväxta heter det Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :> nä, "dvärgar" själv säger kortväxta ok, bra att veta, speciellt efter som det finns en kortväxt i min skolan (eller hade) han va ungefär en meter lång. han va nog 15 år 23 sep, 2011 18:17
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 18:17
|
|
Ginevra Potter
Elev |
Han är såklart datagjord! Jag är 100% för jag fråga min brorsa. Han jobbar i ministeriet med mugglarprylar. (Han pluggar datorer!
23 sep, 2011 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen