Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dobby?

Forum > Harry Potter > Dobby?

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


första bilden

23 sep, 2011 17:20

Borttagen

Avatar


I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

23 sep, 2011 17:29

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

Jaså? För Emma håller en plastfigur som är Dobby i en bild bakom scenerna i DHp1. o:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 sep, 2011 17:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

kortväxta heter det

23 sep, 2011 17:31

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

kortväxta heter det

Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 sep, 2011 17:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

kortväxta heter det

Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :>
Det var en gång en dvärg som var lika lång som mig :<

23 sep, 2011 17:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

kortväxta heter det

Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :>

nä, "dvärgar" själv säger kortväxta

23 sep, 2011 17:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

kortväxta heter det

Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :>

nä, "dvärgar" själv säger kortväxta
Jag har hört att det är fördomsfullt att säga dvärg till en med dvärgväxt men dom får kalla sig kortväxta om dom vill. Jag vet att en vuxen ''dvärg'' ska vara 150 cm, en gräns jag har hört talats om, vet inte exakt.

23 sep, 2011 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I sjunde filmen var det två dvärgar (eller vad man ska kalla de super korta personerna)
som gick runt där Dobby och/eller Krake skulle vara i filmen så det inte skulle bli
awkward moment för Daniel när han ska prata med dem/förja dem med blicken.

kortväxta heter det

Fast att vara kortväxt och att vara en dvärg är två helt olika saker. :>

nä, "dvärgar" själv säger kortväxta
Jag har hört att det är fördomsfullt att säga dvärg till en med dvärgväxt men dom får kalla sig kortväxta om dom vill. Jag vet att en vuxen ''dvärg'' ska vara 150 cm, en gräns jag har hört talats om, vet inte exakt.

ok, bra att veta, speciellt efter som det finns en kortväxt i min skolan (eller hade) han va ungefär en meter lång. han va nog 15 år

23 sep, 2011 18:17

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 18:17
Antal ändringar: 1

Ginevra Potter
Elev

Avatar


Han är såklart datagjord! Jag är 100% för jag fråga min brorsa. Han jobbar i ministeriet med mugglarprylar. (Han pluggar datorer! ) Han gick ut från Hogwarts när jag skulle börja. Synd, jag ville gå med honom.... P.S. POOR Severus Snape....! Cause he lived like a Slytherin but he died like a Gryffindor!

23 sep, 2011 18:17

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Dobby?

Du får inte svara på den här tråden.