Natt eller morgon människa?
Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Nattmänniska! Utan tvekan!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 1 apr, 2015 19:51 |
|
hyperion
Elev |
Mornar är det värsta jag vet. Är så glad att jag utbildar mig till ett yrke där kvälls och nattjobb existerar, skulle gå under om jag tvingades gå upp tidigt och sen dessutom jobba 8 timmar 5 dagar i veckan. Fyfan.
![]()
1 apr, 2015 20:27 |
|
Borttagen
|
Nattmännsika, definitivt.
1 apr, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
nattmänniska. problemet är att jag ofrivilligt vaknar tidigt pga dunder och brak, vilket tvingar upp mig och ger mig en dålig start på dagen och sen hinner jag inte ta vara på tiden som alla har lagt sig för att jag redan är för trött. jag kan helt enkelt inte vända på dygnet fast jag vill
1 apr, 2015 21:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Tillbaka som morgonmänniska på allvar. Kan räkna till tiotalet fredags-/lördagskvällar när jag valt att bädda ner mig vid 21:00 och vakna runt 6-snåret utvilad och redo för dagens måsten och nöjen
Nu är jag svintrött och skulle behövt somna för flera minuter sedan! Men vill ju lyckas se ett par directionstroll först juuuu. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 apr, 2015 21:22 |
|
Savi
Elev |
morgon till 100%. jag är den som somnar vid 9 och vaknar vid 6.. sämst när man har sena pass som idag haha
1 apr, 2015 21:40 |
|
Eica
Elev |
Jag är ingendera. Jag gillar inte att stiga upp på morgonen (jag vill sova!) och jag r inte bra på att vaka länge, blir så trött då.
Så jag är dag människa som älskar att sova ♥ ピリカピリララ ポポリナペペルト! 1 apr, 2015 22:07 |
|
Dream
Elev |
1 apr, 2015 22:44 |
|
GreenNightmare
Elev |
5 apr, 2015 15:08 |
|
Borttagen
|
Morgonmänniska. Somnar vid 8 och vaknar vid 5. Fast bara på helger. På vardagar är jag ingetdera.
xD 5 apr, 2015 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen