Vem känner ni igen er hos?
Forum > Harry Potter > Vem känner ni igen er hos?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fred eller George för många och även jag själv betraktar mig som hysteriskt rolig.
14 maj, 2012 21:01 |
|
Fillish
Elev |
14 maj, 2012 21:36 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
18 maj, 2012 19:33 |
|
lily, luna
Elev |
23 feb, 2013 22:52 |
|
mollylisa
Elev |
Jag är lite som Neville, inte så duktig och modig som alla andra, lite osäker ibland.
Men även lite som Hermione, jag gillar att tänka igenom saker, och jag gillar när saker är som det ska vara, och jag vill inte göra för galna saker. Och så har jag humor, som Fred och George. 24 feb, 2013 11:51 |
|
Borttagen
|
Hmm.. svår fråga. Känner igen mig lite i alla känns det som.
Men jag är nog mest som Lupin/Lily. Jag är en vänlig själ som ser de goda egenskaperna hos andra speciellt hos de som kanske inte kan se det i sig själva. Jag tycker också jag kan känna igen mig i både Neville och Luna. När jag var yngre sågs jag också som den där lite konstiga, blyga personen som folk inte gärna närmade sig. Växte upp i stort sett med en kompis, men under åren har mitt självförtroende ökat, jag har blivit mer social och har nu betydligt lättare att umgås och bli accepterad av folk. Kan även känna igen mig i Srirus/Snape oxå då och då. 24 feb, 2013 15:18 |
|
Lillan Potter
Elev |
Hermionedärför att: jag känner mig inte som någon annan än Hermione, ibland retar någon mig,Jag är väldigt allvarlig när det kommer till skolan och vill inte bryta mot reglerna när det inte behövs, jag är den som kommer på alla idéer och är den som är klarar det bäst och så är jag bäst i klassen på att läsa (enligt alla i min klass) och så läser jag som en vuxen( säger min lärare) så ja det är väll därför jag liknar Hermione!
24 feb, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
Luna Lovegood.
Är tankspridd och glömmer lätt saker. Eller Hagrid som kan bli verkligen arg om någon pratar strunt om ens vänner. 27 feb, 2013 13:27 |
|
PureSlytherin
Elev |
Luna - Jag är väldigt speciell och egen.
Hagrid - För att jag älskar djur. Narcissa - Hon är ju väldigt mycket slytherin och det är jag också!
5 mar, 2013 16:28 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Tror
I’m a bit dark and twisted. 5 mar, 2013 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen