Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 41 42 43
Användare Inlägg
veravoff1
Elev

Avatar


haha xD

Läs min fanfiction "only time will tell"

21 jul, 2011 11:52

Borttagen

Avatar


Först vill jag bara säga tack för alla fina komentarer, vet att ni vill ha mer kapitel men ingen idé att tjata på mig om det.

Kapitel 12

Harrys synvinkel
Harry låg senare på kvälle och kollade upp i sin sänghimel, han undrade egentligen hur han skulle tolka sina egna känslor som han hade fär Draco. Han svalde och började tänka tillbaka på dom senaste åren, det enda han plötysligt kom ihåg av Draco var hans underbara leende, och hans blonda hår. Han svalde och satte sig upp och drog på sig kläderna, han kunde inte ligga här han var tvungen att hitta Draco på en gång.
Han tog fram marodörkartan.
- Jag svär högtidligt att jag har något fuffens på gång. Sa han och öppnade sedan kartan, och såg att Draco satt nere vid sjön, han undrade smått vad Draco gjorde där nere. Harry tog osynlighetsmanteln och lämnade sedan sovsalen och gick iväg ner mot sjön, och höll hela tiden koll på den lilla fläck som visade vart Draco var, samt Flicht och Mrs Norris.
Han andades tungt av spänning medan han gick ut genom portarna till skolan, han tvekade på om han verkligen borde göra det här. Harry tog av sig manteln och klev på en kvist med flit för att Draco skulle lägga märke till honom.

Dracos Synvinkel
Draci hade suttit där nere sedan middag och han hade ingen anning om vad klockan var, men det spelade honom ingen roll han tyckte om att sitta där under trädet och kolla ut över sjön.
Han önskade att Harry skulle vara där med honom, han hörde en kvist brytas inte långt ifrån honom, och han reste sig hastigt upp och såg Harru stå där.


Harrys och Dracos synvinkel
- Hej Draco. Sa Harry nervöst, han viste inte riktigt vad mer han skulle säga han tog försiktigt några steg närmare Draco och kollade in i hans ögon.
- Hej Harry. Sa Draco och märkte att hans röst skakade av nervositet, han viste inte vad han borde säga eller kanske göra men såg Harry bara komma närmare honom
- Den där lappen som du skrev du menade det verkligen va? Sa Harry som nu bara stod en meter ifrån Draco.
Draco nickade och kollade ner i marken och sedan upp på Harry igen, han ville komma på något att säga men vad.
- Dina känslor är besvarade. Sa Harry och gick försiktigt fram till honom, och kysste honom ömt.

21 jul, 2011 12:18

Borttagen

Avatar


MER!!

21 jul, 2011 12:20

Borttagen

Avatar


Wooojhohwoohowhoh ohhjääälp o_O NICE MER

21 jul, 2011 12:28

Borttagen

Avatar


Kapitel 13

Draco och Harrys synvinkel
Draco blundade och besvarade hans kyss, den smakade så gott Harrys kyss. Han backade undan efter en stund och kollade på Harry.
- Du e verkligen bra på det där. Sa han och log mot Harry

Harry rodnade och kollade på honom, och sedan ner i marken kyssen hade gjort honom alldeles varm inombords.
- Du var också bra på det. Sa han och strök sin hand över Dracos blonda hår och log ömt mot honom, och suckade sedan.
- Men vi måste verkligen vara försiktigare, den enda som vet om vad jag känner för dig och vad du känner för mig är Hermione.
Draco blev nervös när Harry hade sagt att det fanns folk som viste, men när det visade sig att det bara var Hermione kände han sig lite lugnare.
- Du har rätt vi måste hålla det här hemligt på något sett men hur? Sa han sedan och kollade in i Harrys vackra gröna ögon

Harry visade upp sin osynlighetsmantel, och log mot honom
- Den här gör vem eller vilka som använder osynliga. Sa han och log mystiskt mot honom, och kollade på kartan
- Bäst att vi använder den, Flitch är på väg. Sa han och kastade manteln över dom, och kollade mot porten och mycket riktigt så kom Flitch utgånde från den. Harry kände hur Draco la armen om hans midja, och Harry trodde han nog inte kunde bli lyckligare just nu

21 jul, 2011 13:11

Alice Coote
Elev

Avatar


ååh va sött ;D hiihih

How can we let go of the Ones who we call friends? <3

21 jul, 2011 15:17

Borttagen

Avatar


Haha bra

21 jul, 2011 15:53

Stranger
Elev

Avatar


hah aww

21 jul, 2011 18:39

Borttagen

Avatar


Jätte bra

21 jul, 2011 19:00

EmilySwann
Elev

Avatar


meeeeeer!

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

21 jul, 2011 21:34

1 2 3 ... 5 6 7 ... 41 42 43

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Du får inte svara på den här tråden.