Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]
Forum > Fanfiction > Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
veravoff1
Elev |
MOOOOORE ^^
Läs min fanfiction "only time will tell" 17 jul, 2011 17:49 |
|
:WP:
Elev |
Okej
-Vad? Sa Draco kyligt. -Jo, asså vi har tänkt på en sak. Började Zabini. Vi kan ju vara kompisar även om du umgås med den där tjejen sa Zabini och nickade mot Emie. -HON heter faktist Emie. Sa Draco. -Aja, i vilket fall kan du hänga med oss när du vill, men bara en sak.. VI tänker INTE umgås med ”Emie” , så om ska hänga med oss , så kom UTAN henne. -Bra att veta då. Sa Draco och gick därifrån. Han satte sej i soffan jämte Emie och började kolla vad dom hade för läxor. Rummet blev tommare och tommare och tillslut var det bara Emie och Draco kvar. -Jag ska nog gå och lägga mej nu, Sa Emie och gäspade. -Det gör jag också då. Sa Draco och kollade på Emie. Emie lutade sej fram och pussade Draco på kinden. Och sedan gick hon därifrån. Draco märkte att han rodnade och han stirrade bara ner i boken. Han fattade inte att hon hade pussat honom , det var ju bara på kinden men ändå! Han slog ihop boken och gick upp till sin sovsal. Den natten kunde han knappast sova. Nu hade det gått ett tag på Hogwarts och det var två dagar till Jul. Draco gick ner till sällskapsrummet och satta sej jämte Emie. Han höll om henne medans dom pratade. -Ska du också stanna på Hogwarts under Julen ? Frågade Draco. -Tyvärr, jag ska hem till släkten i år. Sa Emie. -Okej, Sa Draco lite besviket , Han hade hoppats att Emie och skulle stanna. -Jag åker hem i morgon, kommer sakna dej då. Sa hon. -Kommer sakna dej också. Sa Draco och pussade henne på kinden. Sen kom Pansy ner, när hon såg Draco med Emie sprang hon tillbaka upp till sin sovsal. Draco rynkade pannan och undra vad det där handlade om. Dom gick ner till frukosten. Emies kompis Caroline från Hufflepuff hade kommit tillbaka från sjukflygen efter att hon hade brutit armen. Emie sa att hon skulle sätta sej hos henne lite, så Draco gick och satte sej jämte Crabbe , Goyle och Zabini. Dom satt och skratta, Draco frågade vad dom skrattade åt. -Hahaa, det var en trög smutskalle i Gryffindor som halka ute i trappuppgången ! Genast tyckte Draco det var roligt och sitta och skratta med sina gamla vänner igen. Men om Emie skulle vara här skulle det säkert inte ens va roligt. Dom satt en bra stund och snacka och skämta. Draco hade helt plötsligt glömt bort Emie. Sedan när dom hade ätit gick dom tillbaka till sällskapsrummet. Dagen gick och Draco hängde med sina kompisar, Emie var med några kompisar från Hufflepuff och Ravenclaw. Dom hade inga lektioner eftersom det var många som skulle åka hem och så över julen. Crabbe, Zabini och Goyle skulle också stanna på Hogwarts. Det va annorlunda att vara med killarna än med Emie, bara man gick i korridoren så flyttade sej alla förstaårselever för att man skulle komma förbi. Alla var rädda för Zabini , Crabbe och Goyle för att dom var sora ”tuffingar” . Och så snart började dom visa respekt för Draco också. Den kvällen hade killarna gått ut för att kolla en grej, Draco stannade inne . Han satt i sällskaapsrummet när Emie kom in. Bra? , mer? 17 jul, 2011 18:04 |
|
EmilySwann
Elev |
17 jul, 2011 18:24 |
|
veravoff1
Elev |
meeeer älrigt talat jag BORDE värkligen sluta läsa fanfictions, för när jag väl börjat läsa är det omöljit att sluta.... har börjat bevaka typ 20 ya på 2 dagar!! hehe men snäääälla MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!
Läs min fanfiction "only time will tell" 17 jul, 2011 19:26 |
|
:WP:
Elev |
Skrivet av veravoff1: meeeer älrigt talat jag BORDE värkligen sluta läsa fanfictions, för när jag väl börjat läsa är det omöljit att sluta.... har börjat bevaka typ 20 ya på 2 dagar!! hehe men snäääälla MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! Haha, låter som mej då! Jag kan INTE sluta läsa ! skicka meddelande till mej och ge tips på vilka som är bra om du vill ! 17 jul, 2011 19:30 |
|
Johanna"
Elev |
Mooreee!!
17 jul, 2011 19:58 |
|
:WP:
Elev |
. Ojj.. jag har inte träffat henne på hela dan, tänkte Draco. Hon kom fram till Draco och sa:
-Kan jag sitta här? -Såklart du kan. Svarade Draco och tyckte det var än rätt korkad fråga, dom var ju ändå ihop. Hon satta sej jämte Draco. Dom satt tysta en lång stund. Men vad skulle han säga? Emie kröp upp med bena i soffan och Draco lutade sej bakåt och stirrade upp i taket. Emie lutade sitt huvud mot hans axel, han höll om henne. Det började bli pinsamt nu. Dom hade suttit i soffan i 20 minuter utan att säga något. Men det var mysigt att bara sitta där. Det var tomt i sällskapsrummet men nu hördes röster och steg på väg in. Emie reste sej och gick därifrån , upp till tjejernas sovrum. Nu kom killarna in och satte sej jämte Draco och började prata. Draco blev irreterad , varför var dom tvungna att komma just nu? -Jag går upp och lägger mej. Sa Draco och gick därifrån. Killarna kollade undrande efter honom. Draco låg och tänkte . Var Emie ledsen över något? Men i såfall så skulle hon berätta det. Han somnade. Nästa dag vaknade han sent. Alla hade gått ner till frukosten . Idag skulle han va med Emie tänkte han, Men vänta lite nu.. Emie skulle ju åka hem idag , han fick panik och tog snabbt på sej kläderna och sprang ner till matsalen. Han såg inte henne. Så han sprang upp till sällskapsrummet, men hon satt inte där heller. Tänk om hon hade åkt, utan att han sa hejdå?! Han sprang upp till flickornas sovsal, och öppnade hennes dörr. Draco andades ut, för där stod hon och packade sina saker. Hon kollade förvånat upp på honom. -Jag trodde du hade åkt! Jag ville säga hejdå. -Jag ska åka nu, sa hon. Hon stängde sin väska och började gå mot dörren. -Jaha… sa Draco lite besviket, hejdå då. Kommer sakna dej. Emie hade precis gått förbi honom då hon vände sej om och la armarna om honom och kollade på honom, och så kysste hon honom. Sedan gick hon därifrån. Draco stog bara kvar som förstenad och efter ungefär en minut ropade han efter henne.. men då var hon ju redan borta. Just då kom Pansy upp, hon kollade på Draco och rynkade pannan. Mer? 17 jul, 2011 23:24 |
|
Borttagen
|
More, please.
17 jul, 2011 23:58 |
|
EmilySwann
Elev |
18 jul, 2011 11:50 |
|
veravoff1
Elev |
MER!
MEER! MEEER! MEEEER! MEEEEER! MEEEER! MEEER! MEER! MER! Läs min fanfiction "only time will tell" 18 jul, 2011 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen