Om ni inte gråtit nog än...
Forum > Harry Potter > Om ni inte gråtit nog än...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
9 dec, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
9 dec, 2011 19:50 |
|
joel9324
Elev |
9 dec, 2011 20:54 |
|
Minidjuret
Elev |
Efter 11 sekunder stängde jag av, för jag såg ingenting av tårarna som gjorde min syn suddig.
Varför är det så sorgligt? Det är ju inte över?! Men ändå gråter jag. Varför?! D: Jag har ju bara varit ett fan i 1,5 år. Det är ju inte som för så många andra, sen de var 2-3 år. Men ändå gråter jag. Vissa säger att man inte är ett riktigt fan om man inte varit med från början, men så är det inte... Jag läste en fin sak någon stans: "The real fans are not the ones who have been there from the beginning, they are the ones who stayed to the verry end". Så nu accepterar jag mina tårar och ska kolla vidare på klippet... 9 dec, 2011 21:37 |
|
jolle963
Elev |
10 dec, 2011 12:00 |
|
Nevira Enger
Elev |
10 dec, 2011 14:31 |
|
Gosseflikka
Elev |
asså när han emma o rupert kramas...
daaim då börjar man lipa ;__; We are the HARRY POTTER generation!!! <3 10 dec, 2011 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen