Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ooohja, jag tittar på "Kalla kårar" hela tiden. Det var den läskigaste tv-serien jag någonsin hade sett när jag var liten, och jag är fortfarande rädd för musiken i introt. xD Vad handlade den om?^^ 4 jul, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
haha, jag kom på det när jag hade skrivit det, men jag är så lat så jag tänkte att jag fick förklara mig sen
4 jul, 2011 23:26 |
|
Skroffsan
Elev |
hahah när jag var runt 7 så kollade jag ibland på "små einsteins" men jag minns att jag verkligen grovhatade det
![]() Kram...! 4 jul, 2011 23:28 |
|
Borttagen
|
^ Har nog aldrig sett något så dåligt som det..
4 jul, 2011 23:29 |
|
Skroffsan
Elev |
Breven från felix ♥
Kram...! 4 jul, 2011 23:31 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag kom på nyss att jag hade hela säsong 1 av Pokémon på min dator så jag blev typ såhär ---> 8D
Men sen så kom jag på att det var på min förra dator och då blev jag typ såhär ---> -.-' Nu laddar jag ned den på min nuvarande dator och nu är jag typ såhär ---> :| ![]()
4 jul, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
^ Haha, man får ju inte ladda ner?
Nejdå, jag gör likadant! Haha, pinsamt nog så är jag besatt av massa disneyserier och likande :] 4 jul, 2011 23:33 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2011 23:34 |
|
Bugglan
Elev |
Och så var ju julkalendrarna så bra förut, typ Dieselråttor och Sjömansmöss och Håkan Bråkan!
Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för varje år känns det som, fast ändå känner jag mig tvungen att kolla 4 jul, 2011 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bugglan: Och så var ju julkalendrarna så bra förut, typ Dieselråttor och Sjömansmöss och Håkan Bråkan! Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för varje år känns det som, fast ändå känner jag mig tvungen att kolla Håller med! Och sommarlovsmorgon! Jag älskade emblas hemlighet när det sändes, och flight 29 down, och gissa hur lycklig jag blev när min kusin berättade att det sänds nu?! ;D EDIT: Och mysteriet på greveholm, brukar sitta med mina syskon och titta på det varje jul 4 jul, 2011 23:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen