Vem är du?
Forum > Off Topic > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Jag heter Ellen och bor i Stockholms innerstad med min storebror och mina föräldrar. För tillfället är jag 14 år och planerar att vara det tills 30 mars 2012.
Mina hobbys (jag älskar det ordet, får mig att tänka på Frodo Jag tycker väldigt mycket om Tom Felton. Han är väldigt snygg, brittisk, sjunger extremt fint, duktig på gitarr and do I need to say more?! Annars gillar jag också Robert Pattinson, en annan gullig britt! Och min pojkvän såklart, kicks the crap out of them both!! I våras klippte pix lugg på mig på skoltoan men nu är jag rätt trött på det så den är på utväxt, fyi liksom. Och hmmm, annars har jag ganska långt, rakt, ljusbrunt hår! Till personligheten! Jag verkar väl oftast glad, det är mitt pokerface så att säga. Jag älskar att snacka känslor så länge jag slipper prata om mina egna. Jag gör ljud (alltså piper eller sånt som andra finner högst irriterande) 24, det gör mig lugn och jag kan göra sådana ljud i timmar. Men jag försöker dock sluta. What else... jag har beslutsångest! Det gäller alla grejer, typ att välja godis också. Jag är en shopaholic. Mest kläder, men även tandborstar och dylikt. Jag avskyr att inte ha pengar så när jag inte har det kan jag göra nästan vad som helst för att få det. Jag är spontan och gör gärna konstiga och galna saker... och jag tröttnar rätt lätt på grejer. Allra oftast är jag snäll mot folk. Det händer faktiskt väldigt sällan att jag inte är det. Jag gillar att göra alla nöjda och ge bort saker. Mina föräldrar och mina lärare har alltid sagt att jag är för snäll. Det tycker inte jag, jag säger ifrån om jag blir utnyttjad och dessutom lyssnar folk om jag vill bestämma eftersom det händer rätt sällan. ![]() ![]() 31 jul, 2011 00:29 |
|
Borttagen
|
Ni kan ju få ngn bild eller så på mig
http://tinypic.com/r/dvknx3/7 jag flyger fantastiskt!! http://tinypic.com/r/906p2d/7 och styrke träning xD http://tinypic.com/r/2z8x9pk/7 Skidåkning http://tinypic.com/r/2mmbfr/7 http://tinypic.com/r/e6u4uc/7 http://tinypic.com/r/eu4hsm/7 haha kunde inte välja vilken bild xD Känner mig konstig alla är inte från i år 31 jul, 2011 00:53 |
|
superman
Elev |
^
Fina bilder på söt tjej! Och snygg affisch 31 jul, 2011 00:56 |
|
Borttagen
|
Tack om du menar mig ?
31 jul, 2011 01:07 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yes I do Tack om du menar mig ? 31 jul, 2011 01:10 |
|
Borttagen
|
Då säger jag tack så väldigt mycket
31 jul, 2011 01:11 |
|
expelliarmus
Elev |
31 jul, 2011 01:51 |
|
Barbie
Elev |
Jag är 15 årig tjej från vackra Varberg, men har desvärre flyttat 2 gånger. Olika städer.
det känns bäst att vara anonym. Min mamma har väl skrämt upp mig för mycket. Älskar mystik och magi. Jag är tyvärr inte världens HP nörd, har inte läst och kommer ALDRIG läsa en enda HP bok. Filmerna är väl lite över OK. Har svart humor, tycker det är roligt när folk make fools of themselves. Klart jag inte är saddist, men jag hittar alltid saker i det onda som jag skrattar ihjäl mig åt. Kan faktiskt inte hjälpa det. Vill inte lägga ut nån bild, men jag är blond grönögd och lång. En snygging. Tycker det är okej att skryta på internet och för sina nära. IRL skryter jag dock inte om mycket. Tycker det är fult, men roligt när andra gör det. Tja, det finns mycket att berätta. Men jag tror jag slutar där pga tristess. 31 jul, 2011 03:39 |
|
Borttagen
|
Namn: Lydia
Smeknamn: Lydi, Lydis, Lydde, Lylle, Luddia, Lydinuschka, Lydiana, Lypsilondia, Sven-Åke (alltså wth...) Född: 18 September 1996. Personlighet: Öhm.. Vad ska man säga?! HAHA.. Bor: 4 mil från Värnamo Hårfärg: Typ guldbrunblond. Öh. Börjar gå mer mot det ljusbruna i alla fall :] Ögonfärg: Grönbruna. Längd: 168 cm vid senaste mätning. Tatueringar/piercingar: Har ingen tatuering. Vad det gäller piercingar så har jag bara hål i öronen (om det räknas) (öhm). Civilstatus: Gift med Berit Läggning: Heterosexuell Favoritmusik: Rock/hårdrock/metal. Vad som helst med Breaking Benjamin, Avenged Sevenfold, Sum 41, Green Day, Skillet, Paramore och Evanescence! :] Favoritbok: Just nu är det Harry Potter-böckerna. Favoritfilm: Jag är en riktig filmfanatiker och gillar egentligen de flesta filmerna. En stor favorit är dock Remember Me. En helt underbar film som absolut är värd att ses! Favoritserie: Gud vad svårt.. Jag är typ tv-nörd haha. Älskar dock Friends, Gossip Girl, Ghost Whisperer, The Secret Life Of The American Teenager, House och Criminal Minds. Favoritmat: Sjukt svårt att välja. Äter det mesta :p Älskar dock italiensk mat. Åh. Favoritdryck: Fanta och vatten. ♥ Favoritgodis: Gillar väl typ allt godis, men choklad är nog favoriten ändå. Favoritkaka: Kladdkaka :]]]] Och oreos. Favoritsmiley: HAHHA.. Kan inte leva utan ;M <;} a1a2 8-| och Favoritdjur: Katter och typ.. Pandor. De är så söta. Favoritfärg: Gillar väl typ de flesta färgerna, men älskar lila (typ grålilaaktigt). Favoritmöbel: Sängen ♥ Favoritstrumpor: AHAHA detta kommer låta sjukt, men jag har faktiskt ett par som är mina favoriter. Nu är det inte så att jag använder dem varje dag, absolut inte, men när jag väl använder dem blir jag typ extra glad HAHA... Hej jag är konstig. Favoritskor: Converse i alla färger! Önskar jag hade fler par, men tyvärr kostar dem en del :[ Favoritårstid: Sommaren och början på hösten. Favoritveckodag: Lördag. En underbar dag som man kan sova hur länge som helst på, vara uppe hur sent som helst på, göra vad som helst på, och medvetenheten (vilket konstigt ord) om att det finns en till ledig dag efter den här är så.. befriande. Favoritmånad: Älskar maj, juli och september! :] Favoritstad: Göteborg ♥ Kan vandra runt där i timmar. Älskar New York också, har dock aldrig varit där. Favoritland: Gillar Italien, Frankrike, England och USA jättemycket. Har dock aldrig befunnit mig i någon av dessa länder. Favoritplanet: Förutom jorden så har jag alltid gillat Saturnus. Vet dock inte varför haha.. Familj: En mamma, en pappa, två storebröder och en storasyster. Husdjur: Två gosbusmysiga katter. Intressen: Förutom gos, bus och mys, så älskar jag att fotografera, teckna, läsa, lyssna på musik, promenera, vara med kompisar och nerda vid datorn. Och glo tv. 31 jul, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
Namn: Sabina
Smeknamn: Ina, Bina, Bino, Sabino, Sabinuschka, Sabinis, Sabbini, Berit Född: 1 december 1993 Personlighet: Jag är uttrycket lol, fast kan vara seriös med (ibland) Bor: Cirka 5 mil från fina Göteborg (där ska jag bo sen) Hårfärg: Mitt naturliga mellanbruna just nu Ögonfärg: Brun med lite grön och grå i Längd: 168 centimeter senast jag mätte mig Tatueringar/piercingar: Åh, vill ha tatuering (blir nog av efter jag fyllt 18 med), ingen piercing om inte hål i öronen räknas thehe Civilstatus: Gift med Sven-Åke Läggning: Heterosexuell Favoritmusik: Rock i alla former! Älskar 30 Seconds to Mars, Avenged Sevenfold, Breaking Benjamin, Evanescence, Green Day, Linkin Park, Paramore, Rise Against, Shinedown, Sick Puppies mm Favoritbok: Harry Potter-serien är nog det bästa jag läst, älskar Hemligheternas kammare, Fången från Azkaban, Den flammande bägaren & Dödsrelikerna Favoritfilm: Vetefan egentligen, känns som jag inte ser film så ofta. I am Legend gillar jag, filmer som berör är amazing, annars älskar jag thrillers (Mirrors är bra) och fantasyfilmer (Sagan om Ringen tex) Favoritserie: Just nu är det Criminal Minds, annars House, Ghost Whisperer, Medium Favoritmat: Varierar från dag till dag, men hemlagat är favoriten. Idag åt jag kasslergratäng. Mums ♥ Favoritdryck: Mjölk, oboy och.. fanta! Nu blir du förvånad va Nimrod Favoritgodis: Choklad (apelsinkrokant är kärlek) och sura grejer är mums, fast är väldigt kräsen med godis Favoritkaka: Haha, allt med choklad i, typ chokladbollar, kladdkaka, muffins Favoritsmiley: wink Favoritdjur: Hundar och katter, vargar, leoparder/snöleoparder (och andra vildkatter) Favoritfärg: Gul, röd, lila, svart, grå, korallrosa Favoritmöbel: Räknas datorn? Annars.. svart skinnsoffa Favoritstrumpor: Har några med leopardmönster, love them Favoritskor: Svarta skinnkängor med snörning eller converse Favoritårstid: Vår och sommar Favoritveckodag: Fredag och lördag Favoritmånad: Hmm.. Mars, juni, juli, oktober och december Favoritstad: Har inte besökt så många städer.. Men antagligen Göteborg ♥ Favoritland: Sverige och Spanien, har inte vart så mycket utomlands Favoritplanet: HAHA.. Tellus, Mars, Jupiter, Saturnus, fråga mig inte varför Familj: 2 bröder (Martin och Patrik) och föräldrar (Majlis och Peter), hund Husdjur: En golden retriever som heter Snuttan ![]() http://i52.tinypic.com/20kdcg4.png Intressen: Musik, måla/rita, fotografera, läsa, djur, kompisar, dator osv Jag älskar gos, mys, bus och kel! 31 jul, 2011 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen