Bok-Tonks inte alls Film-tonks?
Forum > Harry Potter > Bok-Tonks inte alls Film-tonks?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
samfora
Elev |
Älskar Tonks i böckerna ( :3 ) Men i filmerna är hos lite för tråkig >.<
Hogwarts will always be there to welcome you home. 3 aug, 2011 11:41 |
|
Hedvig9812
Elev |
Hon är ju bäst i böckerna men jag gillar henne i filmerna med jag älskar henne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥3333333333333333333333333333333333333333333333333
You say school, I say Hogwarts. 27 dec, 2012 22:46 |
|
themarauder
Lärare |
Jag tycker verkligen att filmtonks är helt fel! Hon har ju inten personlighet, ingen karaktär!!
Boktonks är en barsnlig tjej i 25årsåldern som är sprudlande glad och full med liv! Och såklart förälskad i lite äldre "gråa" Remus, som faller för hennes rosa/lila personlighet!!! Detta är en detalj som är synd att de har "klippt" i filmerna! =) - just like themarauder 27 dec, 2012 23:07 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Håller med! Bok Tonks är blir man så himla glad av. Hennes energi & hennes personlighet!
Tyvärr får man ju inte se så mycket av fikm Tonks, vilket är lite synd. Men huvudsaken är ju iallafall att vi har tonks! ♥ 28 dec, 2012 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen