Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fred Weasley<3

Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
JessicaMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JessicaMalfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JessicaMalfoy:
jag gråter fortfarande ibland när jag tänker på fred ;(


Lyckliga du som kan gråta... Jag skulle behöva det , men jag kan verkligen inte.
Ska nog se DHp2 igen snart , har bara sett den en gång och måste verkligen se den igen. Då MÅSTE jag gråta, känner att jag behöver det :'( ♥


varför kan du inte gråta?? ;(♥


Jag vet inte.. Eller, jag kan gråta, men jag gråter väääldigt sällan. Aldrig till filmer eller böcker, trots att jag skulle vilja, trots att jag verkligen försöker så går det inte. Så istället fylls jag av sorg, vilket inte är så jättebra...♥


åh ;(♥

Fred&George Weasley in my <3 I LOVE TOM FELTON

4 aug, 2011 18:48

Borttagen

Avatar


Men om jag ser den på bio igen, då måste jag gråta! Kanske ska se den ensam, då ingen kompis finns som kan hålla handen,vilket hon gjorde när jag vi såg den. Eller, hon höll mig i handen när Fred dog, när George och Fred pratar innan kriget börjar(HEARTBREAKING!!! ♥) och då Fred ligger död ... :'8 ♥♥ A part of my soul died :'(♥

4 aug, 2011 18:57

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Under DH2 grät jag under typ halva filmen!
+ 20 minuter efteråt eftersom att det var slut..

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

4 aug, 2011 20:38

Borttagen

Avatar


Ge mig några av dina tårar va...? Fred Fred Fred Fred Fred :'''( ♥♥

4 aug, 2011 20:39

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av HedwigPotter:
Skrivet av Racelly:
jag storgrät när Sirius dog. Jag bara slängde iväg boken och började storgråta på sängen. jag blev LEDSEN


Gjorde ungefär likadant men jag lade boken i frysen... Ehm ja det låter konstigt men när jag blir rädd eller ledsen så stoppar jag boken i frysen för då känner jag mig skyddad. Så jag stoppade boken i frysen och låg sedan och grät i soffan.


I kylen?
Haha, jo men jag har också lite konstiga saker som gör att jag känner mig skyddad...

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

4 aug, 2011 20:40

Borttagen

Avatar


Haha, när Fred dog tror jag att jag bara satt och läse om det gång på gång, ville inte tro att det var sant... ♥

4 aug, 2011 20:44

Racelly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha, när Fred dog tror jag att jag bara satt och läse om det gång på gång, ville inte tro att det var sant... ♥
jag med.. jag ba "... väntaväntavänta... VAAAD?!?!" läste det typ femtioelva gånger utan att kunna förmå mig att förstå

You don't have to call me sir, professor

20 dec, 2011 16:20

BlondaHermione
Elev

Avatar


Jag gråter sällan till böcker, men alltid i filmer. jag grät när Sirius dog. Det ser ju för hemskt ut, mitt i ett språng... T.T

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

20 dec, 2011 16:34

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Jag har blivit mest ledsen över Freds och Dobbys död♥ När man läser det kan man bara inte fatta det, men sen när jag såg allting på bioduken så..så...man kan inte förklara♥:'''''''''''''''''''''(♥

Min kompis och jag brukar prata på lunchen om Fred♥ och "stackars George", och liksom ja, sörja. Då säger dem som vi sitter bredvid, "Det är ju bara en film?" What?, om de bara visste vilken fantastisk värld som finns, som dem inte har upptäckt.♥

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

20 dec, 2011 16:35

Jessica Tonks
Elev

Avatar


På dödsrelikerna del 2 började jag gråta när han dog, och typ när alla dog!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

22 dec, 2011 07:01

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3

Du får inte svara på den här tråden.