halvdemon vs mänsklig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > halvdemon vs mänsklig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Halloumi
Elev |
"Va?" Sa jag och började rodna
29 feb, 2016 21:09 |
|
Borttagen
|
Han såg på henne och sa
- Jag märker att du tittar på mig, är det mig eller hornen du är intresserad av? 29 feb, 2016 21:10 |
|
Halloumi
Elev |
Jag blir helt paff. Jag vet inte vad jag ska säga! Båda antar jag.. Nä nu måste du säga något.
" Ehh, bara hornen än så länge antar jag" 29 feb, 2016 21:13 |
|
Borttagen
|
Han log och sa.
- Jag förstår, många är rädda för dem, rädda att jag ska använda dem antar jag. De är bara i vägen. 29 feb, 2016 21:14 |
|
Halloumi
Elev |
"Vad menar du med använda de??
29 feb, 2016 21:15 |
|
Borttagen
|
Iggya skrattae lite och s.a
- Ja, om en get blir arg så kan en ta till hornen om man säger så. Stångas alltså, de är nog rädd att jag ska stångas om de retar upp mig. 29 feb, 2016 21:17 |
|
Halloumi
Elev |
"Jaha" jag skrattar lite. "Hur kommer det sig att du har de om jag får fråga?"
29 feb, 2016 21:19 |
|
Borttagen
|
Han såg på henne och sa.
- Jag vet inte ärligt talat, jag fick dem när jag var 16 år. 29 feb, 2016 21:20 |
|
Halloumi
Elev |
"Jaha..." Jag är lite frånvarande. " Föresten här är mitt mobilnummer"
29 feb, 2016 21:22 |
|
Borttagen
|
Igg log och tog mobilnumret och han tog fram en lapp och skrev ner sitt och sa.
- Här....om du vill ha det alltså. 29 feb, 2016 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen