Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

varför vill ni inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

1 2 3 ... 5 6 7 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
2 är för få för mig.
Jag har haft många som rollar ned mig men de har slutat utan att meddela det.


Det anser jag också som irriterande att man avbryter utan att medelea har själv gjort det förut men fösröker nu komma ihåg att medela

16 feb, 2016 15:11

Borttagen

Avatar


Men jag tycker faktiskt folk ska försöka rolla i stället för att igga hela tiden

16 feb, 2016 15:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men jag tycker faktiskt folk ska försöka rolla i stället för att igga hela tiden


Folk dissar dig inte folk vill bara helt enkelt inte rolla och mitt råd är att då kolla efter andra rollspels sidor där det kan finnas mer folk som vill rolla det du vill rolla.

16 feb, 2016 15:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
de flesta har ju något emot homosexuella och ingen vill rolla det.


..

Ursäkta?

16 feb, 2016 15:38

Borttagen

Avatar


Ja när ingen vill rolla homosexuella så tar jag det som om de är emot dem.
Och nej det är j ust här jag vill vara eftersom det finns inga andra rolspelssidor som inte kostar pengat

16 feb, 2016 15:52

Borttagen

Avatar


Mugglarportalen är den mest HBTQA-vänliga sidan jag vet! Kolla Flashback, där ser du homofobiska människor!

16 feb, 2016 15:53

Borttagen

Avatar


Om det är så, varför vill då ingen rolla homsexuella här?

16 feb, 2016 15:55

Borttagen

Avatar


Varför måste varje roll handla om kärlek?

16 feb, 2016 15:55

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om det är så, varför vill då ingen rolla homsexuella här?

Man kanske inte har lust? Bara för man inte vill så har man (kanske) inget emot homosexuella! Vissa kanske inte ens vill rolla kärlek.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

16 feb, 2016 15:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om det är så, varför vill då ingen rolla homsexuella här?
Man är inte homofob bara för att man inte vill rolla homosexuella..

16 feb, 2016 15:56

1 2 3 ... 5 6 7 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

Du får inte svara på den här tråden.