PRS Missy The Timelady & Hermone Puddlemere
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Missy The Timelady & Hermone Puddlemere
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Louise
"Bye!"Sa jag och vinkade. 10 jan, 2016 08:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
10 jan, 2016 09:59 |
|
Borttagen
|
Louise
"Japp!" sa jag och log. "Brukar du klippa dina videor?" 10 jan, 2016 10:02 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Cloé
"Beror på hur dem blir..." sa jag. "Satte jag dem bra brukar jag inte göra det... sedan beror det påå hur mycket energi jag har." ![]()
10 jan, 2016 10:14 |
|
Borttagen
|
Louise
"Okej, jag brukar alltid få göra det, Max eller Klara brukar alltid komma in och störa..." 10 jan, 2016 10:16 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Cloé
Jag nickade. "Det är lättast hos mamma. Vi två bor i en lägenhet med mina katter. Hon brukar inte störa så det värsta som kan hända är att katterna stör", sa jag samtidigt som jag starta datorn. ![]()
10 jan, 2016 10:24 |
|
Borttagen
|
Louise
Jag skrattar till. 10 jan, 2016 10:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
10 jan, 2016 10:29 |
|
Borttagen
|
Louise
"Vad är det för kamerer som du ska ge bort?" frågade jag undrande. 10 jan, 2016 10:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Cloé
"En filmkamera och två vanliga... Jag minns inte märket..." Sa jag och ladda upp filmen på Youtube. ![]()
10 jan, 2016 10:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Missy The Timelady & Hermone Puddlemere
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen