Öppet rollspel, Röda-Vita rosen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel, Röda-Vita rosen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
9 jan, 2016 18:48 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Kan du lägga in min mall? Förlåt! Jag glömde den! Blir väldigt mycket... :' Go Fuck yourself you damn cereal 9 jan, 2016 18:51 |
|
Piggelinisen
Elev |
Maracaz Of course
Joinar! Namn : Gwendolyn Chaney Ålder : (10-14) 14 Kön : Tjej Utseende : Svart, lockigt hår, mörkare hy, höga kindben, långa ögonfransar, stora mörka ögon. Lag : Grön Familj : Mamma, syster och kissemissss Rollare : Piggii! ♥ ( Piggelinisen) Intressen : Gaming och överlevnad. övrigt : Är lite halvt badass och är bra på att hantera pressade situationer. Snabbhet : 3 Styrka : 5 Smidighet : 2 Intelligens : 5
10 jan, 2016 00:10 |
|
Maracaz
Elev |
Skrivet av Piggelinisen: Yaaaas!Maracaz Of course Joinar! Namn : Gwendolyn Chaney Ålder : (10-14) 14 Kön : Tjej Utseende : Svart, lockigt hår, mörkare hy, höga kindben, långa ögonfransar, stora mörka ögon. Lag : Grön Familj : Mamma, syster och kissemissss Rollare : Piggii! ♥ ( Piggelinisen) Intressen : Gaming och överlevnad. övrigt : Är lite halvt badass och är bra på att hantera pressade situationer. Snabbhet : 3 Styrka : 5 Smidighet : 2 Intelligens : 5 Nån är med i mitt lag! ♥ EDIT: älskar beskrivningen "lite halvt badass" XD
10 jan, 2016 08:02 |
|
Piggelinisen
Elev |
Skrivet av Maracaz: Skrivet av Piggelinisen: Yaaaas!Maracaz Of course Joinar! Namn : Gwendolyn Chaney Ålder : (10-14) 14 Kön : Tjej Utseende : Svart, lockigt hår, mörkare hy, höga kindben, långa ögonfransar, stora mörka ögon. Lag : Grön Familj : Mamma, syster och kissemissss Rollare : Piggii! ♥ ( Piggelinisen) Intressen : Gaming och överlevnad. övrigt : Är lite halvt badass och är bra på att hantera pressade situationer. Snabbhet : 3 Styrka : 5 Smidighet : 2 Intelligens : 5 Nån är med i mitt lag! ♥ EDIT: älskar beskrivningen "lite halvt badass" XD ♥ Hahha xD Beskrev bara mig själv though XD
10 jan, 2016 09:55 |
|
Alice Weasley
Elev |
Min mall:
Min mall: Namn : Adele Dubois Ålder : 14 Kön : kvinnligt Utseende : ![]() Lag : röda rosen Familj : mamma,pappa, och en lillebror vid namn Oscar Rollare : Alice Weasley Intressen : simma,klättra,spela fotboll, sport i allmänhet och att teckna övrigt : hon är född i Frankrike och har bott där i halva sitt liv så hon pratar med en fransk brytning Snabbhet : (skala 0-5 ) :4 Styrka : (skala 0-5) : 5 Smidighet : (skala 0-5) :2 Interligens : (skala0-5) :4
10 jan, 2016 10:30 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Är det någon som har läst Mästerdektektiven Blomkvist böckerna?
Varför stava rätt när man kan stava fel? 10 jan, 2016 10:33 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Är det någon som har läst Mästerdektektiven Blomkvist böckerna? Jag har läst en
10 jan, 2016 11:03 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Är det någon som har läst Mästerdektektiven Blomkvist böckerna? Jag har läst en Va den bra? Varför stava rätt när man kan stava fel? 10 jan, 2016 12:12 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Är det någon som har läst Mästerdektektiven Blomkvist böckerna? Jag har läst en Va den bra? Ja, helt ok, men gillar mest Fantasy/Sci-Fi så det var inte riktigt min typ om man säger så..
10 jan, 2016 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen