Namnlös Julklapp 2015
Forum > Off Topic > Namnlös Julklapp 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Hedwig96: Egentligen inte, det behöver inte vara nåt mycket, tanken är bara att glädja andra och att alla ska få en julklapp Okej bra :] Så man bara skickar nåt? x)
8 dec, 2015 15:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Arivle: Skrivet av Hedwig96: Egentligen inte, det behöver inte vara nåt mycket, tanken är bara att glädja andra och att alla ska få en julklapp Okej bra :] Så man bara skickar nåt? x) Ja 8 dec, 2015 15:44 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Holytail: Skrivet av Arivle: Skrivet av Hedwig96: Egentligen inte, det behöver inte vara nåt mycket, tanken är bara att glädja andra och att alla ska få en julklapp Okej bra :] Så man bara skickar nåt? x) Ja Typ nu?
8 dec, 2015 15:45 |
|
Lilamupp
Elev |
Jag är meed
8 dec, 2015 15:47 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Holytail: Skrivet av Arivle: Skrivet av Hedwig96: Egentligen inte, det behöver inte vara nåt mycket, tanken är bara att glädja andra och att alla ska få en julklapp Okej bra :] Så man bara skickar nåt? x) Ja Typ nu? På julafton är jag rätt säker på xD och du vet väl inte vem du ska skicka till eller?
8 dec, 2015 15:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Holytail: Skrivet av Arivle: Skrivet av Hedwig96: Egentligen inte, det behöver inte vara nåt mycket, tanken är bara att glädja andra och att alla ska få en julklapp Okej bra :] Så man bara skickar nåt? x) Ja Typ nu? Nej alltså jag kommer sen nästa vecka att skicka en uggla till dej (och alla andra) där det står till vem ni skall skicka er namnlösa julklapp! Arivle helt rätt, kommer skicka iväg några dagar före jul så att alla hinner se det och hinner skicka iväg sin julklapp 8 dec, 2015 15:47
Detta inlägg ändrades senast 2015-12- 8 kl. 15:51
|
|
Bokmalen
Elev |
Jag är meed!
8 dec, 2015 15:49 |
|
Wira
Elev |
Får man berätta för den man gav till att man gav till den? xD
8 dec, 2015 15:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Wira: Får man berätta för den man gav till att man gav till den? xD jag kan ju inte hindra er men helst ska det vara anonymt! 8 dec, 2015 16:01 |
|
Drake
Elev |
Jag är lätt med!!
8 dec, 2015 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen