PRS Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av LillaBelle: dunnoSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: då börjar du! Vilken tids form ![]()
16 dec, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av LillaBelle: dunno Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: då börjar du! Vilken tids form Dåtid!! 16 dec, 2015 16:13 |
|
LillaBelle
Elev |
16 dec, 2015 18:08 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
16 dec, 2015 18:09 |
|
LillaBelle
Elev |
16 dec, 2015 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2015-12-16 kl. 20:27
|
|
Borttagen
|
*suck* Var det inte dåtid nyss?
16 dec, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
Alltså SNÄLLA! Jag HATAR roll med korta inlägg! Skriv inte bara vad ni gör, skriv mer utförligt! Ärligt, jag låter sur nu, men jag är inte med om vi ska skriva så kort!
16 dec, 2015 20:12 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jo det skulle vara det, men jag skriver i nutid i alla andra roll såååååååå.......... *suck* Var det inte dåtid nyss? ![]()
17 dec, 2015 08:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså SNÄLLA! Jag HATAR roll med korta inlägg! Skriv inte bara vad ni gör, skriv mer utförligt! Ärligt, jag låter sur nu, men jag är inte med om vi ska skriva så kort! Well... I agree with you 17 dec, 2015 09:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen