PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja, mamma gillar ju Sushi"; sa jag.
21 nov, 2015 18:13 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
"Kanske... plockmat?" Sa jag.
21 nov, 2015 18:15 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 18:16 |
|
Borttagen
|
"Ja, det blir väl bra", sa jag.
21 nov, 2015 18:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid henne och log.
21 nov, 2015 18:23 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 18:23 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte... vad tycker du?" Frågade jag.
21 nov, 2015 18:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 18:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen